W dniu 08.09 roku składając reklamację przedstawiono mi nową ofertę abonamentu na warunki której nie wyraziłem zgody. W dniu 12.09 Plus poinformował mnie o przedłużeniu umowy. Doszło do naruszenia art.271 KK o czym składam zawiadomienie do PR.

Data dodania: 12/09/2017

Dodał: Krzysztof

bardzo fachowa i rzetelna obsługa, panowie niezwykle mili i uczynni

Data dodania: 30/08/2017

Dodała: Marzena

numer kontaktowy nie działa i wszystko jasne. W XXI wieku firma do której niemożna się dodzwonić - bezcenne

Data dodania: 28/08/2017

Dodał: krzysztof

Tan salon Plusa to porażka Panie w tym Plusie chyba pracują za kare .Obsługa nie kompetentna ,brak słów .Nie polecam tego salonu

Data dodania: 24/08/2017

Dodał: Krzysztof

Plus w Gryficach Obsługa bardzo nieogarbieta. W czasie przepisywania numeru na inna osobę twierdzą, że trzeba oczekiwac tydzień czasu, a po tygodniu w innym punkcie dowiaduje sięże że moje dane nie zostały przypisane i czas realizacji to dosłownie

Data dodania: 11/08/2017

Dodała: Vvv



 

Z powodu błędu Pani obsługującej w punkcie która źle wpisała w system mój numer karty sim, moja karta jest nieaktywna od trzech dni. próbuje to wyjaśnić telefonicznie ale od 3 dni nikt w punkcie nie odbiera telefonu. nie mieszkam w koszalinie.

Data dodania: 01/08/2017

Dodała: Alicja Janik

Dwa dni nikt nie odbiera telefonu. Można dzwonić do śmierci

Data dodania: 01/08/2017

Dodała: Alicja Janik

Chciałbym powiedzieć tylko tyle, że do Pniew przyjeżdżam aż z Nowego Tomyśla czyli około 30km. Zawsze jestem miło obsłużony i widać, że pracownicy posiadają wiedzę, zadają pytania i słuchają klienta. Chętnie również pomogą z problemem jeśli mogą.

Data dodania: 22/07/2017

Dodał: franiooo

Bardzo konkretna Pani odbierająca telefon , pomocna , miła , nie zbywa klienta . Natomiast na BOK nie można się dodzwonić !!!!!!!3 X po 17 min.

Data dodania: 13/07/2017

Dodał: Tomasz

W sklepie z telefonami nie działa telefon. Żenada!

Data dodania: 05/07/2017

Dodał: joker




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona