Wyjątkowo wredna obsługa . Nastawiona na zysk dla siebie a nie FIRMY . To co one oferują można znaleźć wszędzie dużo taniej . I widać tą dużą łaskę ............ze raczą powiedzieć że jest inna opcja , niż przez nie proponowana .

Data dodania: 02/05/2017

Dodał: Ładysz

26.04.2017 przed południem jakiś psychopata nie zamierzał mnie obsłużyć był chamski i nierzetelny. przyszłam tylko po starter a wyszłam(szybko) z niesmakiem

Data dodania: 26/04/2017

Dodała: niezadowolona

Witam , poprostu zenada jak dziala punkt PLUSA wraz z serwisem oddalem do naprawy telefon za prawie 300zl mialo to trwac okolo 2 tygodni czekam juz miesiac... za kazdym razem kiedy ma byc telefon do obioru slysze my sie skontaktujemy z Panem i cisza

Data dodania: 20/04/2017

Dodał: Nieznany

Odradzam wszystkim! Zero wiedzy na temat telefonów! ZERO TOTALNE! Najgorszy salon Plusa w mieście!

Data dodania: 26/03/2017

Dodała: Oburzony!

Zero informacji o reklamacji która trwa ponad miesiąc. Pan twierdzi ze nic nie wie i ze trzeba czekać ale nie wie ile .Żenada

Data dodania: 22/03/2017

Dodała: ania



 

niegrzeczni ludzie tam pracuja ja sie pytam normalnie a to ostero do mnie

Data dodania: 15/03/2017

Dodał: kamil

porazka bylem tam i nie potrafilem sie dogadac z pracownica po kilku dniach dzwonila i prosila abym sie zglosil bo z czyms sie pomylila :(

Data dodania: 15/03/2017

Dodał: tomek

DNO. Uwaga ne ten salon.

Data dodania: 07/03/2017

Dodał: algo

Nie polecam.Najpierw dzwonią,umawiają się na spotkanie,a później nie ma Cię kto obsłużyć.Jest tylko kartka-zaraz wracam-(jestem w McDonald\\\'s po jedzenie i nie będę obsługiwać klientów).Trudno,tym sposobem i niemiłą obsługą Plus stracił klienta.

Data dodania: 05/03/2017

Dodała: Była Klientka Plus

Opinia negatywna
nie można porozmawiać telefonicznie. Podany nr telefonu 68 385 00 77 zgłasza się jako fax.

Data dodania: 28/02/2017

Dodał: Jan




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona