zero kompetencji , brak informacji z jego strony,to co personel powiedział na infolini temu zaprzeczyli nie polecam tej placówki z powodu podejścia do klienta

Data dodania: 22/06/2016

Dodał: Kamil

Jakość obsługi coraz gorsza. Pani na kasie opryskliwa, nieuprzejma, wręcz arogancka i bez kultury. Jak taka osoba może pracować w banku!

Data dodania: 02/05/2016

Dodała: baśka

Oczekiwanie na założenie konta walutowego to jakieś nie porozumienie.Bank w czasie mojej obecności był zupełnie pusty mimo to założenie konta trwało wieki.

Data dodania: 24/04/2016

Dodał: Jaco

Witam jakiś czas temu byłam w sprawie zablokowanego konta w Alior Banku załatwiała mnie kobieta która nie miała zielonego pojęcia o blokadach na koncie pierwszy raz w życiu spotkałam tak niedoświadczoną pracownice banku nie obrażając tej pani

Data dodania: 09/12/2014

Dodała: Olga

Chciałam założyć rachunek firmowy i nie ma osoby, która sie tym obecnie zajmuje bo jest na L4, śmieszna sprawa i podejście do klienta, absurd!

Data dodania: 26/11/2014

Dodała: Aga



 

Po zmianie dyrekcji na nowego totalna porażka lekceważące podejście do klienta Pokazanie kto tu rządzi "Ja tu jestem panem."

Data dodania: 09/10/2014

Dodał: Tomek

Polecam oddział w odrzańskich ogrodach, obsługa super, szczególnie Pani w dłuższych włosach, chcąca pomóc a to ewenement w tym banku!!!!

Data dodania: 07/09/2014

Dodała: Ewa

NIE MOŻNA SIĘ SKONTAKTOWAĆ TELEFONICZNIE

Data dodania: 18/04/2014

Dodała: ONA

Nie polecam tego banku! Obsługa kasowa jest bardzo nieuprzejma. Wiecznie jest problem z wypłatą walut, bo nie mają nominałów i nie mówię tu o drobniakach, ale dla nich problemem jest 50USD. Wszystko trwa niesamowicie długo!

Data dodania: 27/03/2014

Dodała: Ni.

W placówce byłem raz i chyba szybko do niej nie wrócę. Pracownicy od spraw klientów indywidualnych byli chyba bardziej zajęci sobą niż petentem, który jest pierwszy raz...

Data dodania: 12/03/2014

Dodał: ja




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona