Miła i profesjonalna obsługa.

Data dodania: 20/04/2016

Dodała: Danuta

Niekompetentna i niewyedukowana kadra pracownicza.

Data dodania: 14/02/2016

Dodał: kamciu

Praca tych pań ogranicza sie tylko do zawierania umow, inne sprawy niestety nie sa załatwiane. Klienci odsylani sa z kwitkiem lub najprostszą metodą kierowani sa do szukania rozwiazań swoich problemow w internecie.Ja jestem na NIE!

Data dodania: 12/02/2016

Dodała: Matylda

plus w Lubartowie nie zasługuje nawet na najmniejszy plusik,nie chcą odbierać telefonów,wmawiają klientowi że system nie działa w całej Polsce po to aby go spławić. Zadzwoniłem do Lublina i okazało się że system sprawny.Omijać plus Lubartów

Data dodania: 30/12/2015

Dodał: klient

nie mozna sie dodzwonic do niech,mam z30km zeby osobiscie dowiedziec sie na temat zasiegu za granicą,dzwonie pol dnia i nic,bez skutecznie,nie odbierają

Data dodania: 29/12/2015

Dodała: didize



 

miła obsługa, fachowość w poradach i, bezinteresowna pomoc przy awarii telefonu, rrzetelnee informowanie o ofertach

Data dodania: 15/11/2015

Dodał: włodzimierz

super sprawa, dzwonisz i dowiesz się wszystkiego a nie jak w przeworsku, a jaki głoś jak anioła he he

Data dodania: 06/11/2015

Dodał: Marek

Dzisiaj doświadczyłem chamskich, prostackich i głupich uwag i docinek jednej z obsługujących. Żenada to delikatne słowo. Cytat \"\"że to Pan jako istota myśląca, jeżeli za taką się Pan uważa powinien się domyśleć iż telefon oddaje się akcesoriów\"

Data dodania: 29/09/2015

Dodał: Tommi

bardzo mili

Data dodania: 20/08/2015

Dodał: slwek

Piszą ,że czynne od 9.00 i podają telefon kontaktowy a 9.05 sekretarka mówi,że przepraszają , ale nie mogą odebrać telefonu .Od 13 lipca wnioskuję o przeniesienie numeru , mimo,że byłam tam osobiście nadal jest jakiś problem.Masakra jakaś

Data dodania: 22/07/2015

Dodała: Wkurzona




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona