Kupiłem DOXA, okazało się po paru dniach, że spieszy się ok. minuty dziennie, nie udało się wymienić od ręki, muszę czekać do dwóch tygodni na opinię i serwis zewnętrzny. Gdybym kupił w Internecie, zwróciłbym, kupił drugi i po sprawie.

Data dodania: 25/01/2017

Dodał: Markes

Wyroby kiepskiej jakości i o wiele zawyżone ceny nie polecam

Data dodania: 06/12/2012

Dodał: stiopa

Zegarek oddany w Lublinie do naprawy gwarancyjnej leżał w serwisie w Warszawie 4 miesiące. Po interwencji listem poleconym w ciągu tygodnia zegarek naprawiono i został zwrócony. Kierownictwo firmy nie widzi w tej sytuacji nic niestosownego.

Data dodania: 07/01/2012

Dodał: kj

Jak dla mnie ok, duży wybór marek i modeli zegarków, ewentualnie możliwość zamówienia konkretnego modelu, miła i profesjonalna obsługa, wszystko załatwiane jest w expresowym tempie i byłem informowany na bieżąco co się dzieje w mojej sprawie,polecam

Data dodania: 10/03/2011

Dodał: wujek

Długi czas oczekiwanie na regulację nowego zegarka, biernośc sklepu w przyspieszeniu regulacji

Data dodania: 12/02/2011

Dodał: gnat



 

Świetny sklep, miła obsługa no i największy wybór zegarków w regionie. Polecam !

Data dodania: 13/12/2008

Dodał: Klient