Witam Zostałam nie miło potraktowana przez pracowników działu RTV, chcieli mi sprzedać telewizor za 1300 zł bez oryginalnego pudełka tylko owinięty w strecz usłyszałam, że jak się nie podoba to proszę do konkurencji

Data dodania: 03/12/2012

Dodała: Małgorzata

Nie polecam, moją gwarancje rozpatrywali przez 7 tygodni!!!!!Nigdy więcej zakupów w tej sieci

Data dodania: 23/11/2012

Dodała: monika

bardzo mili ludzie i prpfesjonalna obsługa- niestety pracownikow jest coraz mniej :(

Data dodania: 22/11/2012

Dodała: eeewka

Telefon istnieje tylko na stronie internetowej Kupiłem ekspres do kawy, który nie działał. W serwisie zatrzymali go nie dając nowego ani zwrotu pieniędzy. Twierdząc, że nosi ślady użycia. Jak można sprawdzić ekspres do kawy bez użycia kawy i wody??

Data dodania: 14/11/2012

Dodał: mp

Według informacji w gazetce rata miała wynieść 71zł ,po spędzeniu 1,5 godziny w sklepie okazało się,że jednak rata wynosić będzie 91 zł, czyli 20zł więcej X 50 rat=1000zł, według pracownicy to zabezpieczenie kredytu

Data dodania: 09/11/2012

Dodała: Hania



 

Porażka. Sprzedają towar powystawowy jako nowy bez mrugnięcia okiem. Absolutnie odradzam.

Data dodania: 31/10/2012

Dodał: Navir

masakra!! tv popsuł się po 2 tygodniach!! nie można się dodzwonić!! każdy mówi co chce bezmyślnie!! SPRZEDAWCY UCIEKAJĄ OD KLIENTÓW! GDZIE TU JEST STANDARD OBSŁUGI KLIENTA!!! PO CO TAM SIE PRACUJE!!

Data dodania: 23/10/2012

Dodała: m

Dodzwonienie do Informacji w Saturnie we Wrocławiu graniczy z cudem

Data dodania: 04/10/2012

Dodał: Piotrek

nie potrafią w terminie ustosunkować się do reklamacji - czekam 6 tygodni ... nie polecam, nigdy już nie skorzystam z ich usług.

Data dodania: 30/09/2012

Dodała: była klienta

Nie da się dodzwonić w celu informacji

Data dodania: 29/09/2012

Dodała: Iwona




Poprzednia strona    ... 12 13 14 15 16 ...    Następna strona