Dziś kupiliśmy grę Wow Legion za 160 zł.Po otwarciu pudełka w domu okazało się,że nie było tam kodu do gry.W sklepie powiedzieli,że mamy reklamować ten fakt w Bllizardzie. Heloo chyba sklep powinien oddać pieniądze klientowi a sam reklamować dalej.

Data dodania: 30/07/2016

Dodała: Justyna

Wczoraj kupilam w tym sklepie tablet ktorego nawet nie mozna wlaczyc!Wydalam na to 200 zl.Ciekawe czy przyjma do reklamacji,brak slow.Czy oni nie wiedza co sprzedaja?!

Data dodania: 18/06/2016

Dodała: Magda

Personel mial wielki problem z tym, ze stoje przy tej kasie, a nie przy innej. Bezczelny ton. Lepszej obslugi klienta zycze.

Data dodania: 11/06/2016

Dodała: Ytsi

TRZYMAJCIE SIĘ Z DALEKA! (jak widzę również po opiniach!) sprzedają WYBRAKOWANY TOWAR! U mnie brakowało sitka, a gdy przyszedłem z paragonem to baba bezczelnie powiedziała że jestem oszustem!

Data dodania: 01/06/2016

Dodał: Mateusz

Zakupiłam sprzęt muzyczny, chciałam dokupić psujące uchwyty do głośników. Pracownik zapewniał mnie, że powinni je mieć w przyszłym tyg.-nie mieli, miały być za miesiąc...nie ma. Sprzedają drogi sprzęt bez uchwytów.

Data dodania: 19/05/2016

Dodała: Monika



 

Chciałem porównać jakość zdjęć robionych 2 wystawionymi w sklepie aparatami Olympus.Okazało się, że \"Olympus nie dołączył zasilania\", w pudełkach od aparatów są akumulatory, ale uzyskam do nich dostęp, gdy kupię aparaty! Jawna kpina!Komuna wróciła

Data dodania: 15/03/2016

Dodał: niedoszły klient

obsługa działu reklamacji jest fatalna, nie potrafią dowiedzieć się co się dzieje z sprzętem oczekiwanie na gwarancji przeciąga się na reklamowany sprzęt można czekać ponad 2 miesiące,nie kompetentna obsługa oraz brak możliwości dodzwonienia się

Data dodania: 24/02/2016

Dodał: Marek

NIE POLECAM NAWET NAJGORSZEMU WROGOWI Serwis beznadziejny, głośniku oddalam drugi raz, pierwszy raz prawie dwa miesiace na gwarancji, a teraz mija miesiac i nawet nie dostalam odp co z nimi nie tak !!! Niemila obsluga. Niewyuczeni ludzie!!!

Data dodania: 24/02/2016

Dodała: Sanderka

Po rozpakowanie towaru o kwocie 3,5tys.okazało się że dano nam towar niezgodny z umową sprzedaży.Laptop nie ten który wybraliśmy, miał uszkodzoną część myszkową,towar ekspozycyjny z hasłami. Kobieta przy zwrocie bardzo niemiła,niekompetentna obsługa

Data dodania: 16/02/2016

Dodała: Karolina

Nie wiem skąd te negatywne opinie? Dziś kupiliśmy w Saturnie na Targówku lodówkę i powiem że mają tam największy wybór i można ceny negocjować :) Polecam Pana Rafała który jest prawdziwym profesjonalistą. Jest to największy sklep w Warszawie.

Data dodania: 21/01/2016

Dodał: Tomek




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona