Oddałem laptopa do trzeciej naprawy. Brak kontaktu z siecią... nie polecam

Data dodania: 18/03/2015

Dodał: ricco

DECYZJA(PO PARU TELEFONACH Z MOJEJ STRONY),ŻE USZKODZENIE MECHANICZNE,WIĘC POJECHAŁEM DO C.H.ARKADIA I WYRAZIŁEM ZGODĘ NA ODPŁATNĄ NAPRAWĘ.JEST DZIŚ 12 LUTY I PO MOICH DWÓCH TELEFONACH DALEJ NIE WIADOMO CO SIĘ DZIEJE Z MOIM TELEFONEM PRAWIE TRZY MIES

Data dodania: 12/02/2015

Dodał: SELWIN

Saturn Lublin stracił klienta ze względu na złe potraktowanie ze strony działu AGD. Obsługa niesłowna, nieuprzejma i nie ma pojęcia jak dbać o wizerunek firmy i o klienta.

Data dodania: 03/02/2015

Dodała: klient

Kupiłam już tam z 2 telewizory, pralkę, lodówkę i aparat, więc znam ten sklep, jest bardzo, bardzo specyficzny. To znaczy większość doradców to prawdziwi fachowcy ale jest ich za mało, tu jest normalne że jeden obsługuje 2,3 osoby na raz, masakra

Data dodania: 26/01/2015

Dodała: Olga

SMS otrzymany od dostawców Saturna "Dzień dobry. Transport Saturn się kłania. Niestety dzisiejsza dostawa suszarki po godz 17 nie będzie możliwa. Dostawa odbędzie się zaraz po godzinie 16". Czy kupujący musi zwalniać się z pracy aby odebrać towar?

Data dodania: 17/01/2015

Dodał: Klient



 

ZERO KONTAKTU TELEFONICZNEGO Z SERWISEM. BRAK JAKICHKOLWIEK INFORMACJI ODNOŚNIE REKLAMACJI. NIE POLECAM!

Data dodania: 14/01/2015

Dodała: Zniechęcona

Jestem oburzona sposobem obsługą klienta. Panowie ,którzy przywieźli pralkę do osoby 90 letniej postawili ja w łazience i chcieli wyjść. Usługa związana z podłączeniem pralki i odpowiednim ustawieniem została opłacona w wysokości 139 zł.

Data dodania: 14/01/2015

Dodała: Hanna

Brak kompetencji,zarówno w zakresie sprzedaży jak również w obszarze obsługi klienta towar w ogóle nie został dostarczony zgodnie z ustaleniami pomijam kwestie zawyżonej faktury w stosunku do ceny jednostkowej oferowanego towaru kompromitacja!

Data dodania: 13/01/2015

Dodał: kawa-marago

Chciałem zakupić TV plazmowy LG 5600 50 cali. Jest on dostępny np. w Saturnie w Poznaniu. W dziale RTV odmówiono mi jego sprowadzenia lub zamówienia z hurtowni. Jestem rozczarowany obsługą. Widać, że sklepowi nie zależy na sprzedaży.

Data dodania: 10/01/2015

Dodał: Gość

KAŻDY TOWAR TRZEBA SPRAWDZIĆ NA MIEJSCU. Inaczej może się okazać, że jest używany albo zniszczony i przepakowany do całego pudełka. Reklamować TYLKO JAKO NIEZGODNY Z UMOWĄ i koniecznie obfotografować (i napisać o tym w uwagach). Albo omijać z daleka.

Data dodania: 01/01/2015

Dodał: ni.




Poprzednia strona    ... 3 4 5 6 7 ...    Następna strona