niemiła obsługa, brak szacunku dla starszych ludzi.

Data dodania: 21/02/2014

Dodał: stanisław

Brak kompetencji, niemiłe odnoszenie się do klienta; na pytanie o reklamacje sugerują, że kupiliśmy za tani sprzęt, dlatego się psuje... brak podejścia do klienta; nie polecam!!!!!!!!!

Data dodania: 21/02/2014

Dodał: tomek

Niekompetentni pracownicy!!! Sprzedaje się uszkodzony sprzęt, w ramach tzw. "pozbywania się wadliwego towaru ze sklepu"!!!

Data dodania: 19/02/2014

Dodała: Magda

nikt nie odbiera tel mimo wielu tel., a w sklepie pracownicy nie potrafią sprawdzić parametrów sprzętu!

Data dodania: 16/02/2014

Dodał: Przemek

kłopoty z naprawą gwarancyjną. Wadliwe sprzęty rtv...

Data dodania: 07/02/2014

Dodał: miron



 

Opinia negatywna
a próbował się tam ktoś dodzwonić

Data dodania: 06/02/2014

Dodał: Janusz

Opinia pozytywna
Najbardziej wyposażony sklep w Żywcu i najlepsza obsługa

Data dodania: 02/02/2014

Dodał: tomi

Malo kompetentni pracownicy!!!! ...czas oczekiwania na reklamowany sprzęt...3 miesiące i dalej nie wiadomo co będzie...

Data dodania: 31/01/2014

Dodał: ksawier

Opinia negatywna
Niestety zostałam klientem tej sieci i ODRADZAM! Zakupiony tablet działał 9 dni... Wymiany na nowy nie uznali. Co do samej placówki, niekompetentna, a miła tylko do momentu zrobienia u nich zakupu.

Data dodania: 20/01/2014

Dodała: Justyna

Nikt nie odbiera telefonów, obsługa na poziomie 0, brak kompetencji większości pracowników...

Data dodania: 18/01/2014

Dodał: Qskk




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona