Proszę omijać ten sklep z daleka!!! Koszmarna obsługa, nieuprzejma, wręcz chamska, nie mająca pojęcia ani o sprzedawanym sprzęcie ani o własnych procedurach reklamacji czy anulacji kredytu.

Data dodania: 12/11/2011

Dodała: liliw

W gazetce jak wół RATY 0% a obsługa ratalna mówi prosto w oczy,że takich rat nie mają, są tylko 1,4% m-cznie a 0% to może tylko w internecie. Dzwonię na infolinię a tam konsternacja i prośba o maila z opisem tej sytacji. O CO TU WOGÓLE CHODZI?

Data dodania: 08/11/2011

Dodał: SZOK

Próbuję coś u nich kupić. Od miesiąca kontaktuje się z Biurem Obsługi Klienta prosząc o kontakt. Dostałem e-maila, na którego nikt nie odpisuje oraz telefon, którego nikt nie odbiera. Przecież to nie info z internetu, tylko od ich biura!

Data dodania: 19/10/2011

Dodał: majster

nie polecam-tragedia obsługa olewa klienta ,na obsługę kredytu czekaliśmy 25 min !! sprzedawcy opryskliwi ,ogólnie katastrofa ..będę omijać szerokim lukiem ten sklep ..

Data dodania: 07/10/2011

Dodała: kliient

To prawda, nie odbierają telefonu. Przed chwilą dzwoniłem na 694 498 357 i ktoś odrzucił.

Data dodania: 04/10/2011

Dodał: Krzychu



 

Kupowałem dla córki telefon - długo czekałem na obsługu w punkte obsługi, sprzedawczyni była bardzo niemiła. Nie przyjadę do tego WORLDU ELEKTRICZESKOGO wiécej!!!

Data dodania: 29/09/2011

Dodał: KupoWalec

złożyłem reklamacje CB radia /ponad 2 m-ce cisza, brak możliwości dodzwonienia się na nr stacjonanry i 2 wskazane komórki - totalna porażka

Data dodania: 27/09/2011

Dodał: klient

nie polecam, nie można sie dodzwonić na żadne z numerów. trzeba iść do sklepu żeby się specjalnie dowiedzieć że towar który się wcześniej zamówiło i za który się zapłaciło nie dotarł i czy dotrze to już mało kogo obchodzi.

Data dodania: 26/09/2011

Dodał: Marcin

Ta sieć to pomyłka Robią sobie kpiny z klientów Przy zamawianiu przez internet dostałem odpowiedź że nie mają towaru na sklepie a ja osobiście widziałem ten produkt na ekspozycji Obsługa telefonów nie odbiera.

Data dodania: 21/09/2011

Dodał: Mojżesz

Uwaga!! Jeśli kupisz u nich produkt, który po przyjeździe do domu okaże się wadliwy, to wam nie wymienią tylko zaproponują odesłanie do serwisu. W sklepie nie jesteście w stanie wszystkiego sprawdzić np z powodu braku anteny w punkcie obsł. klienta.

Data dodania: 20/09/2011

Dodała: Gocha




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona