Wielki problem z reklamacją nowej 4 dniowej pralki. Przy pierwzym praniu zalala lazienke. Serwisant z autoryzowanego serwisu stwierdza uszkodzenie mechaniczne zbiornika przy blokadzie transportowej. Dodam, wniesienie i uruchomienie było opłacone.

Data dodania: 24/07/2017

Dodała: Pralka

Jako placówka może być obsługa stara się rozwiązać problem doradzą ,ale jako firma zalecam omijać szerokim łukiem zakupiłem laptopa Della za 2500 przy czwartej reklamacji zażądałem wymiany dostałem pismo z Warszawy że sprzęt nie ma wad :-(((

Data dodania: 20/07/2017

Dodał: Mariusz

W dniu 29.06.2017 r. dokonaliśmy zakupu sprzętu AGD. W wyborze pomagał na Pan Tomasz, któremu dziękujemy za profesjonalną obsługę. Skrupulatnie odpowiadał na pytani, rozwiewał wszelkie wątpliwości. W ciągu 2h wybraliśmy wszystko. Rewelacyjna obsługa

Data dodania: 30/06/2017

Dodała: Edyta

Obsługa sklepu RTV EURO AGD AUCHAN delikatnie mówiąc pozostawia wiele do życzenia. Złożoną 18.08.2017r. reklamację zrealizowano po upływie miesiąca.Nie chciało im się wysłać sms, że mogę odebrać sprzęt. Odradzam zakupy w tym sklepie.

Data dodania: 19/06/2017

Dodała: Helena

Sprawa dotyczy zakupu zmywarki.Początkowo wyglądało to nawet dobrze, w momencie gdy się zgłosiliśmy do sklepu celem podbicia karty gwarancyjnej i pan obsługujący zapytał się \"A nie mogła by Pani sobie sama wpisać nazwy i nr. fabr. zmywarki\". Dno.

Data dodania: 13/06/2017

Dodał: Stanley



 

Sieć nie dba o klienta. Reklamacja gwarancyjna smartfona trwała ponad miesiąc z czego 14 dni był w serwisie. Proponuję omijać tą sieć sklepów szerokim łukiem.

Data dodania: 12/06/2017

Dodał: waldek

Nie polecam !! Sprzęt po zakupie nadaje się tylko do reklamacji-w sklepie odmawiają sprawdzenia czy wszystko działa. Nie dajcie się namówić na różne ubezpieczenia.Raty płacisz ,a sprzęt w ciągłej reklamacji.Kupisz- raty i płacisz 50% więcej za towar

Data dodania: 13/05/2017

Dodała: mysz

dwie starsze panie dzień 24.04.2017 godz 12 -13 dział rat .Panie kierowniku czas zespół w tym dziale zmienić były zajete sobą i o co mi chodzi a potem spadaj a dzień póżniej w innym sklepie zakupiłam towar za 3100 .omijajcie ten sklep.

Data dodania: 26/04/2017

Dodała: Klaudia

Byłam dzisiaj żeby kupić suszarkę, okazało się, że cena w kasie jest inna niż na stoisku. Pani kasjerka powiedziała że nie będzie tego wyjaśniała i mam sobie iść z tą sprawą do kogoś z obsługi. Niestety żaden z panów nie miał czasu.

Data dodania: 24/04/2017

Dodała: Halina

to sklep rodem z epoki PRL. Obsługa sięga dna. Przeważa arogancja i unikanie klientów. Dominuje zasada niech klienta obsłuży kolega po co mam się przemęczać. Kręcą się po sklepie , ale nikt nie ma czasu żeby odpowiedzieć na pytanie.

Data dodania: 24/04/2017

Dodała: Halina




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona