Nie ma możliwości wymiany sprzętu,który nie spełnił moich oczekiwań. Pracownik zapewniał że jest. Kierownik zaprzecza ,i nie wymieni. Zostałam oszukana. Obsługa niemiła, szczególnie kierownik. Uczcie się od Media Markt, tam szanują klienta

Data dodania: 31/03/2016

Dodała: Daria

Nigdy więcej zakupów w RTV EURO AGD w Plejada Sosnowiec. Robią klienta w konia. Kasjerka nieudolna a kierownik bardzo zarozumiały i nieżyczliwy. Prośba na drugi dzień po zakupie tabletu o wymianę na lepszy i droższy za dopłatą. Odmowa kierownika.

Data dodania: 31/03/2016

Dodał: Grzegorz

Polecam z całym przekonaniem. Fachowa, kompetentna i bardzo miła obsługa! Kupowaliśmy odkurzacz na raty- obsluga przy wyborze i potem przy ratach naprawdę super. Polecamy!

Data dodania: 29/03/2016

Dodała: Anna

starsza kobieta ,która ze swojej marnej emerytury namówiona przez przcownika tejże placówki zakupiła pilot do swojego starego telewizora.Okazało się ,że pilot nie ma takiego kodu któryby go zainstalował. Kierownik nie przyjął zwrotu

Data dodania: 29/03/2016

Dodała: Ewa

szkoda czasu zeby opisywac cala sytuacje, sieci nie zalezy na zadowoleniu klientow, brak mozliwosci zwrotu, o ktorych nikt nie mowi, bo przeciez trzeba samemu byc na biezaco z ustawami, i teraz jestem przynajmniej -700 w d... bede odradzac kazdemu

Data dodania: 23/03/2016

Dodała: nnn



 

W sklepie był zakupiony telewizor który okazał się wadliwy. Po włączeniu nie działał w ogóle. Niestety wg.kierownika sklepu nie jest możliwa zamiana na inny. To jakiś absurd.

Data dodania: 15/03/2016

Dodała: Anna.Ch

Kupiłam telewizor i przywieziono mi uszkodzony ale nie w transporcie tylko taki widocznie był w głównym magazynie. Smutne a w sklepie był tylko jeden egzemplarz.Obsługa była miła i grzeczna jak również Pani w obsłudze ratalnej, ale co z tego !!!

Data dodania: 13/03/2016

Dodała: rozczarowana

Znikoma wiedza na temat sprzętu pana z działu RTV. Sprzedawca był na kacu..czułem się jak intruz...NIE POLECAM !!!

Data dodania: 10/03/2016

Dodał: Klient007

Próbują oszukać klienta na różne sposoby. Najczęściej przy sprzedaży ratalnej.

Data dodania: 09/03/2016

Dodał: Rafał

radze Wszystkim omijac szerokim lukiem to cale agd,kupilam smartfona,ktory od początku okazal się wadliwym towarem,szwankowala bateria,tracil zasieg itd., idąc po pomoc do pracowników i kierownictwa bylam zawsze lekcewazona,tragedia!!!

Data dodania: 10/02/2016

Dodała: milena




Poprzednia strona    ... 6 7 8 9 10 ...    Następna strona