Chodzi mi oceny niektórych artykułów, np ścierka do podłogi (pielucha kosztuje ok.5 zł) a ta sama ścierka do podłogi w tesco (obok castoramy) kosztuje ok.3 zł i tak jest z wieloma rzeczami...

Data dodania: 24/02/2013

Dodał: waldek

Dobre ceny ?, to przereklamowane !

Data dodania: 09/02/2013

Dodał: krzysztof

Zakupy na telefon- towar otrzymałem uszkodzony. Po interwencji telefonicznej, pracownik działu budowlanego stwierdził, że nic z tym się nie da zrobić.

Data dodania: 11/01/2013

Dodał: klient

farby-biała w spraju miała być olejna, ale niestety biel okazała się kremowa i nie pasuje do reszty mebli, sprzedawca powinien mnie uprzedzić o rożnych odcieniach bieli..Niby teraz jest to dla mnie oczywiste. Stracony dzień, pieniądze, praca.

Data dodania: 26/12/2012

Dodała: Kęty

Słupska placówka niestety pozostaje daleko z tyłu w porównaniu innymi punktami tej sieci pod względem obsługi. Tu bardzo długo trzeba czekać, aby się o coś zapytać lub doradzić. Zdarzało się również, że widać było brak kompetencji.

Data dodania: 17/12/2012

Dodał: Andrzejek



 

nie polecam z nimi spotkań!!

Data dodania: 04/12/2012

Dodała: niunia

Dzisiaj byłem 4 raz by zakupić przyciętą na wymiar półkę i odziwo był Pan który przyjął zamówienie (dwukrotnie czekałem na obsługę ponad pół godz i zrezygnowałem,raz była awaria piły) i kazał odebrać po 25min.Jednak tego Pana po tym czasie nie było,

Data dodania: 19/11/2012

Dodał: Jerzy

Trzeba naprawdę cierpliwości żeby uzyskać informację lub poradę u obsługi która chyba jest tylko dla siebie, W castoramie przy ul. Legnickiej nie zdążyłem podejść do regału a już obsługa zapytała mnie w czym mogą pomóc. Bierzcie z nich prtzykład.

Data dodania: 12/11/2012

Dodał: yurek

Najgorsza Castorama w Krakowie, niekompetentna, arogancka, leniwa obsługa na budowlance. Mają nie tylko bałagan, ale brak świadomości tego, co jest na półkach, lub nie chce im się podawać towaru, odsyłają z kwitkiem, choć towar leży w sklepie.

Data dodania: 10/11/2012

Dodał: Juras

na dziale elektronicznym z zyrandolami totalna porazka,pan obslugujacy woli rozmowy telefoniczne niz obsluzyc doradzic klientowi. MAZ KUPIL 3 SOLARY I ODSZEDL OD KASY JA CHCIALAM DOKUPIC JESZCZE KILKA ALE PO KILKU MINUTACH CZEKANIA W KONCU ODESZLAM

Data dodania: 05/11/2012

Dodała: Anna




Poprzednia strona    ... 4 5 6 7 8 ...    Następna strona