zamówiłem drzwi z montażem we Włocławku w Komforcie,drzwi po tygodniu się nie domykają, zachodzą na ościeżnice. Nie polecam tam montażysty

Data dodania: 11/11/2013

Dodał: Andrzej

Miła obsługa i atmosfera, mimo młodego wieku pracownicy bardzo zorientowani. Polecam

Data dodania: 13/10/2013

Dodała: Agus

Opinia negatywna
Produkt zamówiony różnił się od otrzymanego, po połowie roku panele ścienne dosłownie zaczęły odpadać od ścian! Po raz kolejny jestem zmuszona składać reklamację, obym znów nie musiała czekać tak długo na jej załatwienie, jak poprzednio...

Data dodania: 03/10/2013

Dodała: Barbra

Odpowiedź placówki: W sklepach Komfort nie posiadamy w sprzedaży paneli ściennych. Prosimy o opisanie sprawy i przesłanie tej informacji na e-mail obsluga.klienta@komfort.pl. Dyrektor Regionalny odpowiedzialny za sklep skontaktuje się z Panią w celu wyjaśnienia sprawy.
Dział Obsługi Klienta
Opinia negatywna
Słaba firma, drzwi nie zamówili, bo zapomnieli i czekam już 2 i pół miesiąca, a zaliczkę wpłaciłem...

Data dodania: 22/09/2013

Dodał: darek

Opinia negatywna
Firma jest mało kompetentna, ponieważ na zamówienie czekam ponad 2 i pół miesiąca i końca nie widać. Wstyd, aby taka firma nie interesowała się klientem i nawet nie zadzwoni z informacją o komplikacjach. Niestety tak zachowują się tylko większe firmy

Data dodania: 22/09/2013

Dodał: Darek



 

kupiliśmy 34m2 paneli, przy kasie okazało się, że możemy kupić 28, pani poszła na górę do biura, przyszła i powiedziała, że część będzie innych, czy nie przeszkadza. Na co się nie zgodziliśmy... a gwarancja?

Data dodania: 09/09/2013

Dodał: rokosz

kupiliśmy 34m2 paneli, przy kasie okazało si ę że możemy kupić 29m2, pan poszedł na górę do biura i wrócił, że możemy kupić, ale na paragonie będą inne. ja jestem z daleka i się pytam co z gwarancją...

Data dodania: 09/09/2013

Dodał: rokosz

na zamówione i opłacone już drzwi czekam 4 tygodnie, a miały być dostarczone ponad tydzień temu; do tego obsługa jest mało zorientowana i proponuje drzwi z przeceny, które są już w magazynie, a dostawy wciąż brak.

Data dodania: 06/09/2013

Dodała: gość

chcieliśmy kupić panele do całego domu, poprosiliśmy o rabat cenowy. Przyznano nam 5% na naszą sugestię, że to mało na kilka tysięcy odpowiedziano,"czemu mam dać więcej"?

Data dodania: 15/08/2013

Dodała: pati

Każdy pracownik mówi co innego. Telefonicznie obiecują wszystko, gorzej z wykonaniem. Terminy dostaw przekraczają jakiekolwiek normy, robię remont mogę poczekać tydzień może 2, ale nie miesiąc. Wielki minus.

Data dodania: 30/07/2013

Dodał: Michal




Poprzednia strona    ... 3 4 5 6 7 ...    Następna strona