Godziny to są raczej nieaktualne, podjechałem do sklepu 20.20 a tu ciemno, głucho i nikogo nie ma :-( mogli by zaktualizować stronę w końcu internet to najszybsze źródło informacji. Ale chyba nie dla sieci Jysk

Data dodania: 29/10/2011

Dodał: krzychu

dzisiaj kupowałam krzesła Maciej - jestem zadowolona z obsługi

Data dodania: 24/10/2011

Dodała: Maria

Opinia negatywna
NA STRONIE JEST INFORMACJA ZE W NIEDZIELE JEST CZYNNE A NA DRZWIACH SKLEPU WIDNIEJE NAPIS NIEDZIELA ZAMKNIĘTE

Data dodania: 16/10/2011

Dodał: JOHNY

zrobiliśmy rezerwacje na stół,czekaliśmy na niego 3 tygodnie,a stołu nie ma.Nikt nawet nie raczy zadzwonic do klienta.Totalna olewka

Data dodania: 11/10/2011

Dodała: Marta

miła i fachowa obsługa

Data dodania: 29/09/2011

Dodała: oliv4



 

transport nieprzyjezdza na czas maja czas 17-20 i wcale ich niema a licza sobie jeszcze 50 za transport

Data dodania: 16/09/2011

Dodał: adamo

Opinia negatywna
Dowóz TRAGEDIA - nigdy nie są na czas!!! Do tego chamstwo!!! w sklepie informują że usługa jest door to door a okazuje się że za wniesienie trzeba dodatkowo płacić - tyle ile dowóz!!!!

Data dodania: 13/09/2011

Dodała: Sylwia

Opinia pozytywna
Pomimo panującego w sklepie bałaganu i tłumu klientów miło popatrzeć na zaangażowanie pracowników. Rzadko można spotkać coś takiego w dzisiejszych czasach. Polecam

Data dodania: 03/09/2011

Dodała: bywalec

Mi brak obsługi na sklepie nie przeszkadzał, wręcz denerwuje mnie nagabywanie, zanim coś wybiorę. A tu mogłam się zawsze spokojnie rozejrzeć i zdecydować. Pani, która mnie obsługiwała, była miła i na pytania odpowiadała, więc nie mam zastrzeżeń.

Data dodania: 03/09/2011

Dodała: Katarzyna

Opinia negatywna
brak kontaktu z nimi!!!

Data dodania: 01/09/2011

Dodał: zły klient




Poprzednia strona    ... 8 9 10 11 12 ...    Następna strona