Czy ja wiem... są wporząsiu, czasem przesadzają... a tak przeważnie w sumie...

Data dodania: 23/08/2010

Dodał: ardziej

Opinia neutralna
placówka zamknięta
pracownik bardzo pomocny w sytuacji zlożenia rekalmacji, nie jest tak źle choć faktycznie mebel był uszkodzony ae w ciągu 4 tyg. dokonano naprawy, mimo nerów na początku dobrze się skończyło.

Data dodania: 15/07/2010

Dodał: Klient

co do telefonów, to na przeszłość i przyszłośc pragne poinformować,że priorytetowo traktowani są klienci przebywający na salonie i telefonu nie można odebrać jeśli obsługuje się klienta. P.S.ZAPRASZAMY DO SALONU BRW BRUKOWA 4

Data dodania: 30/01/2010

Dodał: sprzedawca

Towar jest ok, obsługa w sklepie miła, ale odbiór towaru z magazynu to porażka.Panowie z magazynu ograniczają się tylko do wystawienia palety na rampę,potem stają obok odpalają papieroska i patrzą jak klient sam nosi ciężkie paczki do samochodu.

Data dodania: 21/01/2010

Dodał: paweł

Kochani, wystarczy być cierpliwym. Nigdy nie pozostawiamy klientów bez "opieki". Jeśli chodzi o terminy i to co znajduje się w paczkach, to do producenta można mieć pretensje, my ich nie robimy na miejscu. Pozdrawiam.

Data dodania: 29/11/2009

Dodał: sprzedawca



 

Opinia neutralna
placówka zamknięta
wszystko byłoby dobrze, gdyby na umowie był numer telefonu do sklepu, a na stronie internetowej właściwy numer. trzeba zadać sobie wiele trudu żeby skontaktować się ze sklepem w przypadku wątpliwości.

Data dodania: 22/10/2009

Dodał: klient




Poprzednia strona    1 2 3