Opinia negatywna
placówka zamknięta
Nie kupujcie mebli w tym konkretnym sklepie. Kierownictwo i obsługa niegrzeczne i bardzo lekceważące wobec klienta. Zakup mebli kredytują z pieniędzy klientów. Zaliczkę na meble trzeba wpłacić w wysokości 30% wartości zamówienia.Nigdzie tak niejest.

Data dodania: 09/02/2016

Dodał: prezydent

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Obsługa bardzo niemiła. Nie zależy im na klientach. Kierownictwo pazerne na kase dlatego nie ma mowy o żadnej przecenie ani obniżce w tym sklepie.

Data dodania: 09/02/2016

Dodała: zuzia

MIŁA OBSŁUGA :)

Data dodania: 01/02/2016

Dodała: Luzakooo

Fotele miały być 22.12. Przesunięto termin realizacji na połowę stycznia i obiecano rabat jako rekompensatę za opóźnienie. Fotele w magazynie do odbioru były 27.01, a rabat??? Jaki rabat haha, przecież kupiliśmy te fotele w promocyjnej cenie. Dno!

Data dodania: 28/01/2016

Dodała: Emilia

Jeśli nie chcesz wyrzucać pieniędzy na niezgodny z opisem, niesprawny bubel, omijaj z daleka! Co ciekawe: firma BRW twierdzi, że nie ma salonu firmowego w Żyrardowie... Jak już musisz, zamów przez internet, przynajmniej odzyskasz gotówkę w razie czeg

Data dodania: 18/01/2016

Dodał: Usiek



 

Oczywiście reklamacja nie została uwzględniona, bo podobno towar jest pełnowartościowy. To czemu sofa się nie rozkłada??? BO JEST KRZYWA!!! Ale według sklepu wszystko jest ok ;)

Data dodania: 18/01/2016

Dodała: Klient

Jeszcze jedno: nie lubię bezczelnych, aroganckich chamów, którzy dopuszczają się złośliwych komentarzy wobec 82-letniej, unieruchomionej osoby. Może i jest stara, ale nie ma sklerozy ani alzheimera, za to dwa fakultety. Skandal!!!

Data dodania: 18/01/2016

Dodała: Klient

Nie wyrzucaj pieniędzy w błoto, lepiej kupuj przez internet, bo wtedy możesz zwrócić niezgodny z opisem, uszkodzony chłam. I jeszcze jedno: firma BRW twierdzi, że nie ma nic wspólnego z tym sklepem, ciekawe, prawda? Omijać z daleka!!!

Data dodania: 18/01/2016

Dodała: Klient

Brak kontaktu telefonicznego, brak kontaktu mailowego, obsługa pozostawia dużo do życzenia ...

Data dodania: 18/01/2016

Dodała: klient

Beznadziejni są, niestety. Brak profesjonalizmu. Byleby zarobić, a reszta jakoś będzie. Zaczynam wątpić w ludzi po kontakcie z wami.

Data dodania: 14/01/2016

Dodał: tralala




Poprzednia strona    ... 3 4 5 6 7 ...    Następna strona