Jakość mebli tego producenta odpowiada standardowi Bodzia. Meble można obejrzeć w \"salonach\" tej firmy. Lecz w standardzie obsługi klienta to Bodzio jest arystokracją do black red white. Miałem do czynienia z reklamacjami w tych firmach.Do Bodzi

Data dodania: 22/03/2015

Dodał: bulbet

Bardzo jestem zadowolony zakupu mebli do naszego mieszkania. Po wejściu do sklepu obsługa nas sympatycznie przywitała i dała znać, że w razie czego służą pomocą. Meble wybieraliśmy ponad 4 godziny, a obsługa dzielnie znosiła nasze dociekliwe pytania

Data dodania: 21/03/2015

Dodał: PB

Witam. BARDZO SIĘ CIESZE ŻE TAKI SKLEP O TAKIM WYBORZE TOWARU JEST W MOIM MIEŚCIE. BARDZO MIŁA OBSŁUGA. WYBÓR W CENACH I W TOWARZE NIC DODAĆ NIC UJĄĆ, PO PROSTU STRZAŁ W DZIESIĄTKĘ, TAM WSZYSTKO MOŻNA KUPIĆ. DZIĘKUJE I POZDRAWIAM CAŁĄ ZAŁOGĘ!

Data dodania: 10/03/2015

Dodała: blanka43

Miła, życzliwa obsługa. Pani chciała pomóc dzwoniąc do innych salonów, żeby sprawdzić czy tam są meble, które mnie interesują. Obiecała załatwić sprawę w poniedziałek, a już po godzinie był telefon mimo, że to była sobota i było sporo klientów.

Data dodania: 07/03/2015

Dodała: A.

Polecam współpracę. Solidnie, terminowo, można zaufać.

Data dodania: 07/03/2015

Dodała: Jolka4312



 

Kuchnie z BRW użytkuje od 2014roku, jak dotąd sprawdza się świetnie, oby służyła jak najdłużej. Brałam w miejscowości Nysa, porównywałam kilka innych salonów i miejscowości, tam wyszły najlepsze projekty. Polecam

Data dodania: 06/03/2015

Dodała: Grażyna-Nysa

Zaskoczenie- nie można płacić kartą, przecież to nie warzywniak

Data dodania: 26/02/2015

Dodał: klient

Brak dokładnej informacji o wielkości mebla, spowodował, że nie zmieścił się przez drzwi 80cm. Podejście pracownika BRW w zaistniałej sytuacji skutecznie zniechęca do dalszych zakupów.

Data dodania: 24/02/2015

Dodała: mini

Pracownica jednym słowem robi sobie jaja z klienta. Nie przyjmujemy zwrotów... Bo będzie nam to leżało na magazynie, hurtownik nam tego nie przyjmie no i widzi Pani.. Mamy remont w maju. Co mnie to interesuje jako klienta?! !!!!!

Data dodania: 24/02/2015

Dodała: zazenowana jakością obslugi

Całk. brak szacunku dla klientów. Kupiliśmy zestaw mebli za kilka tys.zł. Chcieliśmy oddać oświetlenie zakupione do zestawu za 89zł, nie otwierane, oryginalnie zapakowane. Kierownik odmówił, tłumacząc, że możemy jedynie kupić coś innego w tej cenie.

Data dodania: 22/02/2015

Dodał: Arek




Poprzednia strona    ... 7 8 9 10 11 ...    Następna strona