Pracownice są niekompetentne. Nie umieją napisać reklamacji obuwia ani dokładnie powiadomić o reklamacji. wprowadzają błąd e-mailowy o reklamacji zwrotnej i potem klient musi wracać do salonu dwukrotnie bo Kierowniczka nie umie napisać konktretów.

Data dodania: 01/03/2016

Dodała: Beata

Za umowe zlecenie (20godzin) zapłacili mi po 10 dniach czekania na pieniądze 102.50 zł wychodzi 5 zł na godz SKANDAL ! Obiecywali piniądze do 15 dnia miesiąca a musiałam czekać do 26. NIE WARTO TAM PRACOWAĆ!!

Data dodania: 27/02/2016

Dodała: Ola

Sprzedawca oceniający zasadność reklamacji (niezależnie od przyczyny: rozklejony but, pęknięty obcas, pęknięta podeszwa)zawsze NEGATYWNIE i tu ups informuje mnie przy innych klientach "nie ukrywam taka jest polityka firmy" no gratuluję "UCZCIWOŚCI"

Data dodania: 02/02/2016

Dodała: Natalia

Kierownik -sprzedawca opiniuje reklamacje -pęknięte podeszwy i dziura w podeszwie to "efekt naturalnego zużycia materiału" - po 10 miesiącach od zakupu!!! Celowo zwodziła mnie przez 17 dni z wydaniem ostatecznej decyzji! NIE POLECAM ZAKUPÓW !!!

Data dodania: 02/02/2016

Dodała: Barbara

Niestety buty słabej jakości rozklejają się po sezonie reklamacja nie uwzględniona żekomo z winy użytkownika (mam je podklejać po powrocie do domu?).

Data dodania: 27/01/2016

Dodał: Klient



 

buty bardzo drogie!!! najgorszy szajs chiński psują się już po tygodniu i nie uwzględniają reklamacji!!!! omijam te badziewie z daleka!!! i nie polecam!

Data dodania: 26/01/2016

Dodała: marzena

Dnia 18.01.2016\\\'\\\'pani kierowniczka\\\'\\\'sklepu skutecznie zniechęciła mnie do zakupu,gdyż nawet nie raczyła mnie poinformować mnie o rabacie.Reklamacji na buty zakupione wczesniej tez sie nie da złożyć,zasłaniają się wewnętrznymi przepisami:(

Data dodania: 18/01/2016

Dodał: Eugeniusz

Z reklamacjami lecą w kulki. Nie uznają reklamacji. Jakieś bzdurne opinie w odpowiedzi na reklamację. Buty zniszczyły się (dziura w podeszwie) po dwóch miesiącach! (LASOCKI FOR MEN). NiE POLECAM.

Data dodania: 13/01/2016

Dodał: Gnieźnianin

Ogólnie lubię CCC z wyjątkiem tych w ZT. Po prostu bałagan, jeden model butów możesz znaleźć w różnych miejscach sklepu. Obsługa chyba jest tam za karę, przy prośbie o pomoc informuje że wszystkie dostępne buty są na sklepie - problem tylko gdzie?

Data dodania: 06/01/2016

Dodała: Karola

Opinia negatywna
Pani Kierowniczka do wymiany. Tak niefortunnej osoby na takim stanowisku jeszcze nie spotkałem, zupełnie się do tego nie nadaje! Na moje stwierdzenie, ze inna para butów jest w pudełku a inna na na cenówce "głupio" się uśmiecha....

Data dodania: 28/12/2015

Dodał: Niezadowolony




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona