Lista sieci - strona główna
Salony i Sklepy Odzieżowe



 

 

 

 

brak profesjonalizmu kierowniczka kawał kołka nie rozumie co się do niej mówi obsługa dno

Data dodania: 18/12/2015

Dodał: bajka

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Niemiła obsługa. Brak elementarnych zasad kultury osobistej.

Data dodania: 18/02/2014

Dodała: Aneta

Niestety muszę przyłączyć się do tych negatywnych opinii. Sam zakup jeszcze OK, ale pech chciał i konieczna była reklamacja. Obsługa w porządku, przy czym jeśli chodzi o reklamację - brak zainteresowania...

Data dodania: 23/12/2013

Dodał: sb

zgadzam się z poprzednikiem, kupiłam bluzkę z dziurą

Data dodania: 01/02/2013

Dodała: była klientka

Dodzwonić się na podany wszędzie telefon kontaktowy...to graniczy z cudem! a mówią..klient nasz Pan...raczej nie w tym przypadku sklepu

Data dodania: 05/12/2012

Dodała: monika



 

Personel sklepu zmieniany jest co pół roku, niestety na bardziej niekompetentny. Kiedyś z przyjemnością robiłam tam zakupy, dziewczyny zawsze uśmiechnięte i chętne do pomocy, dzisiaj omijam szerokim łukiem.

Data dodania: 09/08/2012

Dodała: Tama

Wszytko jest pięknie do momentu reklamacji. Firma zdecydowanie nie szanuje swoich klientów. Jest to żałosne w przypadku tak znanej marki. Już tam nie kupuję i zdecydowanie nie polecam zakupów w Esprit.

Data dodania: 05/05/2012

Dodała: Monika

wyśmiewanie klientów to norma . szkoda czasu bo brak zainteresowania klientem.przykre ale w tym sklepie to norma zreszta nie poraz pierwszy.

Data dodania: 14/08/2011

Dodał: wysmiany kient

odradzam, beznadziejny standard obsługi

Data dodania: 11/08/2011

Dodała: K.

odradzam kupowanie w tym sklepie.nie miła i opryskliwa obsługa.chamstwo i niekompetencja na każdy kroku.KOSZMAR!!!

Data dodania: 07/07/2011

Dodał: lulu




1 2    Następna strona