Lista sieci - strona główna
Salony i Sklepy Odzieżowe



 

 

 

 

odradzam kupowanie w tym sklepie.nie miła i opryskliwa obsługa.chamstwo i niekompetencja na każdy kroku.KOSZMAR!!!

Data dodania: 07/07/2011

Dodał: lulu

Miła i fachowa obsługa. Towary dobrej jakości. Mógłby być większy wybór odzieży, więcej linii np. Collection lub de.corp no i brak kolekcji Esprit Kids. Poza tym w porządku.

Data dodania: 08/04/2011

Dodała: lola

wszystko jest wspaniale,jesli chcesz cos kupic to panie sa przemiłe doradzają dogadzają az do przesady ledwo sie ubrałama pani juz za plecami pyta i jak pasuje? i natychmiast stwierdza super szyte jak na panią, nigdy nie uslyszalam negatywnej opinii

Data dodania: 23/02/2011

Dodała: blondi

Opinia pozytywna
placówka zamknięta
Fantastyczna obsługa

Data dodania: 17/02/2011

Dodał: klient

WSZYSTKO JEST DOBRZE DO MOMENTU ZAKUPU .W MOMENCIE REKLAMACJI ZACZYNAJĄ SIĘ SCHODY .NIKT Z PRACOWNIKÓW NIE RACZY ZADZWONIĆ CO DO REKLAMOWANEGO TOWARU A SAMI NIE ODBIERAJĄ TELEFONU NA STRONIE JEST NR.NIEAKTUALNY

Data dodania: 14/01/2011

Dodała: IWONA



 

Z kierowniczką to pani nie miała przyjemności rozmawiać więc proszę nie wypisywać bzdur, obsługa w sklepie Esprit jest na najwyższym poziomie, a zachować to się pani nie potrafi skoro trzeba wzywać ochronę galerii podczas pani wizyt

Data dodania: 12/10/2010

Dodała: m

JEst to najgorszy sklep w jakim miałem okazje kupować ubrania. Na początku obsługa jest miła

Data dodania: 24/06/2010

Dodał: antyesprit

obsługa miła, tylko przy kupnie, gorzej to wygląda przy reklamacji, kierowniczka wyniosła,chamska, bezczelna, arogancka, uważa się za "klasę wyższą" nie potrafi odpowiednio zachować się jak i cała obsługa w jej towarzystwie

Data dodania: 24/05/2010

Dodała: niezadowolona

fachowa obsluga uprzejma; wsokiej jakosci towary

Data dodania: 20/05/2010

Dodał: bogdan

Jeszcze nigdy nie spotkałam się z tak lekceważącym podejciem do klienta.Fima,która nie potrafi przyznać się do własnych błędów.Pracownicy są bardzo niemili,włącznie z kierownikiem sklepu. A nieby wychodzi się z założenia, że szanuje się klientów.

Data dodania: 13/04/2010

Dodała: ewelina




Poprzednia strona    1 2 3 4 5    Następna strona