Lista sieci - strona główna
Salony i Sklepy Odzieżowe



 

 

 

 

Nowy sklep, nowy wystrój, nowy personel... Dramat!!! Obsługa fatalna, w szczególności niekompetentny i nieuprzejmy kierownik, gdzie poprzednia ekipa, z którą się miło robiło zakupy? Chyba czas na zmianę miejsca zakupów.

Data dodania: 11/11/2015

Dodała: Elzbieta

iuch fatalnej jakości! Spodnie przecierają się po 4 miesiącach - BADZIEWIE! DROGO jak na taką niską jakość, problemy z reklamacjami bez paragonu - sklep oddala reklamację choć podaję się kopie wydruku z płatności kartą, świadka zakupu, prosi o udoist

Data dodania: 15/05/2015

Dodał: Tomek

ciuch fatalnej jakości Spodnie przecierają się po 4 miesiącach - BADZIEWIE! DROGO jak na taką niską jakość, problemy z reklamacjami bez paragonu - sklep oddala reklamację choć podaję się kopie wydruku z płatności kartą, świadka zakupu, prosi o udoist

Data dodania: 15/05/2015

Dodał: Tom

Niemiła obsługa...

Data dodania: 01/03/2015

Dodała: uuuuu

niemiła obsługa...

Data dodania: 26/10/2013

Dodała: alala



 

Obsługa sklepu uprzejma, ale osoba, która przyjmuje reklamacje jest bardzo nieuprzejma.

Data dodania: 24/10/2013

Dodał: Franek

Dnia 17.08.2012 r. w sklepie KappAhl w Centrum Handlowym Magnolia we Wrocławiu kupiłem spodnie w cenie 50 złotych i w tych spodniach zrobiła się dziura. Dwa i pół miesiąca i muszę kupić sobie nowe? Niestety zawiodłem się na jakości. Pozdrawiam.

Data dodania: 01/11/2012

Dodał: Roman

Niestety, zawiodłam się. Przez niedoszkolony personel straciłam możliwość otrzymania gratisowo czwartego stanikafirmy CREME po kupieniu wcześniej trzech.Musiałam go kupić.Łaskawie obniżono mi cenę o 25%.A byłam wierna tej firmie.... szkoda

Data dodania: 06/03/2010

Dodała: Hanna

Niestety już trzecia rzecz kupiona w Kapp Ahl pruje się na szyciach. Dwa tygodnie temu zakupioną bluzkę musiałam oddać do krawca, żeby poprawił - 18 złotych dodatkowego kosztu. Spodnie dresowe puszczają nitki w każdym praniu - załamka po prostu!!!

Data dodania: 26/10/2009

Dodała: Maja