100% negatyw. buty kupiłam 27 lipca 2011 czyli koniec lata nosiłam je raptem 1,5 m-ca tym roku w maju je wyjęłam na upały i po 2 tygodniach urwał się pasek i wielki zonk odmowa reklamacji bo minęło 6 m-cy od dnia zakupu! co za fatalna firma!!!!!!!!

Data dodania: 11/06/2012

Dodała: gosia

Nie odbierają telefonu w żadnej placówce, co to ma być?!

Data dodania: 04/03/2012

Dodała: Klientka

nie odbierają telefonów...wstyd

Data dodania: 14/02/2012

Dodała: rozdraźniona

fatalna sieć , fatalne buty, reklamacja to droga przez mękę

Data dodania: 07/02/2012

Dodała: zosia

Aldo faktycznie nie uznaje reklamacji!! Mam nadzieje ze nie utrzymają sie na rynku!! Porażka, buty w ciągu 2 miesięcy dwa razy naprawiane a oni nie chcą zwrócić pieniędzy!! Żenada a nie firma!!

Data dodania: 21/09/2011

Dodała: klient



 

Buty cudne, ich jakość: FATALNA. "Zerowy" poziom merytoryczny - uzasadnienia ALDO dotyczące odrzucenia reklamacji. Ex Klientka

Data dodania: 04/09/2011

Dodała: Lola

dwie pary tych samych butów,dwie takie same wady,dwie reklamacje i jedna jest uznana a druga nie.

Data dodania: 31/08/2011

Dodał: kubuspuchatek

kupiłam tam buty i w domu zauważyłam, że różnią się odcieniem, Pani poinformowała mnie ,że to moja wina powinnam to sprawdzić ,nie mogłam zwrócić butów, nie polecam takiego sklepu, gdzie muszę zostać z wadliwym towarem

Data dodania: 28/06/2011

Dodała: gocha

Ludzie maja racje-buty moze i fajne ale jakosc i obsluga jest do bani.to chyba w Polsce maja dziwne zwyczaje-reklamacji rzecz jasna nie uznali(a niby 2lata)w Kanadzie rozkleil mi sie klapek i jakos nie bylo problemu z reklamacja!!!!!!!!!!

Data dodania: 18/05/2011

Dodała: Ania

Nie polecam sklepu.Fajne buty ale obsługa FATALNA!!

Data dodania: 09/04/2011

Dodała: Mariola




Poprzednia strona    1 2 3 4 5    Następna strona