Specjalne podziękowania dla Pana Michała za profesjonalizm, doradztwo na najwyższym poziomie. Chylę czoła przed wiedzą techniczną i spokojem w kolejnych krokach wyboru i konfiguracji auta. Serdecznie polecam

Data dodania: 03/12/2013

Dodał: Piotr

osoba z którą rozmawiałem odnośnie zakupu nowego auta zachowywała się zbyt swobodnie,sam mówił mi jaki model powinienem wybrać, jakie wyposażenie, wysłuchałem go, ale kilkakrotnie zwracałem uwagę, że nie jestem zainteresowany takim modelem, na próżno

Data dodania: 29/11/2013

Dodał: tomek

Pan Michał z salonu to wysokiej klasy doradca. Profesjonalnie, spokojnie wszystko wytłumaczył. Widać, że praca to jego pasja. Mój mąż był zachwycony obsługą, a ja sama w przyszłym roku kupię kolejne auto; oczywiście tylko w tym salonie. Ann

Data dodania: 23/10/2013

Dodała: Ania

Świetna, fachowa obsługa .Mega profesjonalna obsługa i doradztwo, a wiedza techniczna na bardzo wysokim poziomie. Atmosfera w salonie iście domowa i przyjacielsko nastawiona do klienta. Polecam

Data dodania: 23/10/2013

Dodała: Megan

Ten nowy serwis w mieście jest fatalny. Ceny drożej niż w Warszawie czy Poznaniu (a jeżdżę dużo po Polsce i odwiedzam inne serwis po drodze). Sama wymiana oleju i filtra w moim bmw E70 wyszła ponad tysiąc zł! Również obsługa na częściach niemiła...

Data dodania: 04/10/2013

Dodał: Tomek



 

Tego miejsca nie można nazwać serwisem tylko punktem sprzedaży nowych części - nie maja pojęcia o naprawie aut...

Data dodania: 03/10/2013

Dodał: Tomek

no brawo ... kolejna wpadka ... ileż można czekać na odbiór samochodu ????? przypadek czy reguła ?

Data dodania: 27/08/2013

Dodała: ona

To się nazywa serwis?! .Zaprogramowanie kluczyka w bmw seria 3 sprawiło dużo problemu i stwierdzono, że padła komunikacja z samochodem, proponowano umówić się na serwis, pewnie dodatkowe pieniądze,wyjechałem z serwisu kluczyk po 3 sek. działa

Data dodania: 07/08/2013

Dodał: SYMPATYK BMW

Mam dobre doświadczenia z Auto Fusem. Zaczęła szwankować elektronika, przestraszyłem się,że to będzie jakaś kosztowna sprawa. Na szczęście nie zapłaciłem dużo. Minęło już kilka miesięcy, z samochodem nic się nie dzieje, wszystko w najlepszym porządku

Data dodania: 02/08/2013

Dodał: kossak

Fatalna obsługa w dziale części. Klientowi odmówiono telefonu, dopiero jak się pojawi zamówiona przez niego cześć. Miał sam się dowiadywać o termin... Klienci przeszkadzają w BMW?!

Data dodania: 31/07/2013

Dodała: Kalina




Poprzednia strona    ... 4 5 6 7 8 ...    Następna strona