Serwisuję od lat autko i nie znam serwisu, który tak profesjonalnie i skrupulatnie wykonuje przeglądy i dokonuje niezbędnych czynności regulacyjnych i napraw. A do tego wcale nie tak drogo.

Data dodania: 02/09/2015

Dodał: Marek

oddałem Kia Ceed do naprawy blaharsko lakierniczej ,wykonanie fatalne ,na masce znać rysy po papierze na części zderzaka zamiast metaliku wyszedł mat a njlepszy numer to porobione zacieki i panowie stwierdzili że jest OK .Dziadostwo i stodolarze

Data dodania: 23/08/2015

Dodał: Sławek

autokopleksks ma podobno zabraną koncesję jako dealer KIA. Omijajcie ten serwis

Data dodania: 13/08/2015

Dodał: marian

powiedzieć dno to pozytyw!

Data dodania: 31/07/2015

Dodał: julian

dział sprzedaży miły i sympatyczny tylko do momentu zostawienia pieniędzy w kasie , później brak wsparcia i empatii dla klienta w potrzebie jak i klienta problemie, typowi targetowcy liczący tylko słupkami, nie mówiąc o serwisie i naprawach DNO!!!!

Data dodania: 23/06/2015

Dodał: KAROL



 

61 punktow przegladu gwarancyjnego wykonuja w 2,5godziny co daje srednia 2min 41 sek na np sprawdzenie sprawnosci ukl hamulcowego .lepsi niz formula 1.Stanowczo odradzam.Cena przegladu to niwiele mniej niz1000 zl

Data dodania: 12/06/2015

Dodał: krzysztof

kupiłem samochód używany zapewniano mnie że samochód nie był uszkodzony blacharsko .Na wizycie na przeglądzie okazało się że auto było rozbite. pozdrawia wszystkich co kupili tam samochód

Data dodania: 16/05/2015

Dodał: lLech

Bardzo dziękujemy za profesjonalną obsługę przy sprzedaży samochodu KIA .W szczególności na wielką pochwałę i uznanie zasługuje kierownik salonu pan Grzegorz (odpowiedni człowiek na odpowiednim stanowisku)

Data dodania: 15/05/2015

Dodał: Marek b.zadowolony

Wszystko co chcesz zgłosić na gwarancji to mówią że jest uszkodzenie mechaniczne mimo że auto jest na gwarancji. Wiedzą z góry że nie uwzględnią gwarancji. W innym salonie KIA w Łodzi usterka zgłoszona i bez żadnego problemu załatwione.

Data dodania: 07/05/2015

Dodał: Maniek

Po pierwszym pozytywnym wrażeniu - rozczarowanie. Przewlekłość naprawy blacharsko- lakierniczej, brak kontaktu,próby lekceważenia. Zrezygnowałem z tego ASO.

Data dodania: 03/05/2015

Dodał: Lech




Poprzednia strona    ... 5 6 7 8 9 ...    Następna strona