serwis jest bardzo nie fachowy.Od kilku lat jestem stałym klientem polmotoru i widzę że pracują na ilośc nie na jakośc.Musiałem jechac kilka razy na poprawkę usługi a i tak nie jestem do kon zadowolony z ich usług.DLATEGO ZMIENIŁEM SERWIS NA INNY

Data dodania: 02/04/2010

Dodała: ewa

Mają bardzo wysokie ceny w serwisie i dziale cześci.A szefowie dawno przestali szanowac klientów tylko patrzą na duzy zysk.Te same usługi nawet w innych autoryzaowanych serwisach w Szczecinie kosztują o wiele mniej.Nie odwiedzajcie bo was ociachają.

Data dodania: 02/04/2010

Dodał: janusz

Przyjechałem sprawnym samochodem na przegląd 45.000 km. Wyjechałem i zaraz zepsuł się centralny zamek. Za naprawę zapłaciłem 30 zł i zaraz zepsuł się ponownie. Tak nie postępuje się ze stałymi klientami.

Data dodania: 12/03/2010

Dodał: Andrzej Jendryczko

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Nie polecam, jeżli chcesz kupić samochód to może jeszcze porozmawiają, ale to co dzieje się potem to porażka, klient jest tam na ostatnim miejscu, zresztą jeśli ktoś odwiedził to miejsce to wie o czym mówię.

Data dodania: 03/03/2010

Dodał: Artur

Znowu dziadoski Nissan się popsuł.Po raz kolejny naprawa nie podlega gwarancji.Chyba trzeba będzie skierować sprawę do PIHu..

Data dodania: 02/03/2010

Dodał: rozczarowany



 

Jestem bardzo zawiedziony,poniewaz zglosilem wade w samochodzie ktora nie zostala uznana na gwarancji poniewaz kierownik serwisu stwierdzil ze nie ma powodow do obaw,a po upływie tej gwarancji musialem jak sie okazalo wymieniac czesc na wlasny koszt

Data dodania: 22/02/2010

Dodał: gosc

Witam.Jestem klientem salonu Dąbrowski w Zabrzu.Nie polecam dokonywania zakupu auta w tym salonie.Niekompetencja pracowników,nie dotrzymanie terminu dostawy,wykręty i odwlekanie udzielenia wiążących informacji to wizytówka firmy Dąbrowski.

Data dodania: 02/10/2009

Dodała: gość

Bardzo slaby serwis,osługa beznadziejna,jesli jest jakas wada (w ramach gwarancji)wmawiaja za tak to ma byc a w rzeczywistosci jest to wada ktora w innym serwisie jest usuwana od reki,serwis pozostawia wiele do zyczenia.

Data dodania: 08/09/2009

Dodał: krzysztof

Dziwne praktyki są stosowane w Polmotorze. Żądają przedpłaty za części o wartosi kilkuset zlotych od klientów, którzy serwisuja u nich samochody od wielu lat. Więcej do nich nie pojade, a zostawiałem roczne kilka tysięcu PLN.

Data dodania: 23/07/2009

Dodał: Bob

Bardzo słabi mechanicy na serwisie. W innym serwisie zrobiłem naprawę w 0,5 h a oni kazali zostawic samochód.

Data dodania: 03/06/2009

Dodał: gg




Poprzednia strona    ... 6 7 8 9 10    Następna strona