Fatalny serwis... ceny wysokie, ale to nie dziwi... szokuje natomiast, bardzo słaba jakość napraw, długie terminy, niedbałość pracowników i fałszywy uśmiech właściciela serwisu. Bardzo się zawiodłem przez te dwa lata korzystania z serwisu

Data dodania: 11/05/2017

Dodał: zawiedzony

W dniu wczorajszym zakupiłem samochód , Komis Opel Kanclerz w Przyszowicach. Nie polecam, brak wiedzy o sprzedawanym samochodzie,jak dla mnie to zatajanie. Zwykłe lekceważenie Klienta!!!!Arogancja Kierownika!!!

Data dodania: 05/05/2017

Dodał: J....

mila i sympatyczna obsluga

Data dodania: 23/04/2017

Dodał: ryszard

Słabo -czas oczekiwania za każdym razem bardzo długi ; panuje chaos umawiamy się na godzinę i czekasz.

Data dodania: 20/04/2017

Dodał: Bartosz

Auto naprawione bardzo dobrze , sprawdzone wszystko , zepsute części nawet do zwrotu na życzenie klienta . Miła i konkretna obsługa . Minus tego , że bardzo drogo i nie powiedzą konkretnej ceny przez telefon , tylko w przybliżeniu . Z mojego r

Data dodania: 06/04/2017

Dodała: Kasia



 

Nie polecam nikomu tego serwisu to co tam się wyprawia jest karygodne. Moja historia z tym miejscem zaczęła się dwa miesiące temu. Po naprawach samochodu służbowego, stwierdziłem, że spróbuję rozpocząć naprawy w autoryzowanym serwisie mojego nowo zak

Data dodania: 05/04/2017

Dodał: Opel Insignia 1.6T

Autoryzowany serwis OPLA BSP miło mnie zaskoczył. A szczególnie miła i fachowa obsługa personelu (pierwszego kontaktu). Naprawa blacharsko lakiernicza na naprawdę wysokim poziomie. Polecam wszystkim kierowcą , którym zależy na dokładnej naprawie.

Data dodania: 02/04/2017

Dodał: Dariusz

Totalne dno. Zero kontaktu,naprawa beznadziejna. Serwis to beztalencie. Koszta kolosalne, a efekt beznadziejny. NIE POLECAM !!!

Data dodania: 28/03/2017

Dodała: Witek

zakup samochodu Opel mokka rok produkcji 2016 odbior 12/2016 natomiast nawigacja w ich zleceniu mapy polski z 2012 roku.gdy chciałem odstapic od zakupu to nie wiedza kiedy zwróca kase na konto Nie polecam tego dilera

Data dodania: 27/02/2017

Dodał: zenon

Rozmowa dnia 23.02.2017 w sprawie jazdy testowej. Jaśnie pan dealer poczuł sie obrażony, ponieważ na głupie pytanie odpowiedziałem, że nie chcę kupić starego samochodu, i odłożył słuchawkę.

Data dodania: 23/02/2017

Dodał: jerzy glen




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona