Olewanie klienta, droga diagnoza usterki za którą trzeba zapłacić. Słabi fachowcy gdyż z dwóch usterek zdiagnozowali tylko 1, za tą drugą pewnie musiałbym jeszcze raz przyjechać i zapłacić za wycenę ponownie.

Data dodania: 24/01/2015

Dodał: pp

Kompetentni ludzie, rozwiązują problemy kompleksowo, co przy tak specyficznych samochodach jak Saab czy Chrysler rzadko sie zdarza.

Data dodania: 18/12/2011

Dodał: Andrzej

Trzeba walczyć o swoje.Próbują naciągnąć na koszty.

Data dodania: 03/05/2010

Dodał: on...

Fuszerka fuszerka i jeszcze raz fuszerka. Klient traktowany jak śmieć!!

Data dodania: 21/10/2009

Dodał: Tadeusz Górny

Przestrzegam przyzwoitych ludzi przed tym serwisem. Nic dobrego nie wyjdzie po współpracy z tymi ludźmi. A nie daj boże jakaś próba reklamacji, prędzej sąd niż przyznanie racji klientowi. Omijać z daleka!

Data dodania: 14/10/2009

Dodał: Marcin



 

Odradzam wszystkim, którzy się zdecydowali na ASO. Jeżeli oczekujecie standardu ASO, idźcie do każdego innego, ale nie tu.

Data dodania: 14/10/2009

Dodał: Terens

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Absolutnie nie zasługuje na autoryzację przez Saaba. ASO są drogie, ale powinny oferować najwyższy standard usług. Obsługa niemiła i chamska. Rotacja mechaników co kilka miesięcy. Firma ma kilka spraw sądowych z klientami oraz prokuraturę na karku.

Data dodania: 12/10/2009

Dodała: Jenna

Dbają o Klientów, profesjonalna obsługa serwisowa. Jest gdzie poczekać i na czym usiąść, świeża prasa. Zasadniczo polecam.

Data dodania: 19/09/2009

Dodał: Saabowicz

Na plus, coś sie u nich zaczęło dziać. Czysto, miło fachowo. Ceny porównywalne do nieautoryzowanych, a czasami nawet niższe. Polecam przyjazd - bo dodzwonić się...

Data dodania: 17/09/2009

Dodał: saabowicz