Olewanie klienta, droga diagnoza usterki za którą trzeba zapłacić. Słabi fachowcy gdyż z dwóch usterek zdiagnozowali tylko 1, za tą drugą pewnie musiałbym jeszcze raz przyjechać i zapłacić za wycenę ponownie.

Data dodania: 24/01/2015

Dodał: pp

Trzeba walczyć o swoje.Próbują naciągnąć na koszty.

Data dodania: 03/05/2010

Dodał: on...

Fuszerka fuszerka i jeszcze raz fuszerka. Klient traktowany jak śmieć!!

Data dodania: 21/10/2009

Dodał: Tadeusz Górny

Przestrzegam przyzwoitych ludzi przed tym serwisem. Nic dobrego nie wyjdzie po współpracy z tymi ludźmi. A nie daj boże jakaś próba reklamacji, prędzej sąd niż przyznanie racji klientowi. Omijać z daleka!

Data dodania: 14/10/2009

Dodał: Marcin

Odradzam wszystkim, którzy się zdecydowali na ASO. Jeżeli oczekujecie standardu ASO, idźcie do każdego innego, ale nie tu.

Data dodania: 14/10/2009

Dodał: Terens



 

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Absolutnie nie zasługuje na autoryzację przez Saaba. ASO są drogie, ale powinny oferować najwyższy standard usług. Obsługa niemiła i chamska. Rotacja mechaników co kilka miesięcy. Firma ma kilka spraw sądowych z klientami oraz prokuraturę na karku.

Data dodania: 12/10/2009

Dodała: Jenna