Opinia negatywna
placówka zamknięta
Tragedia!!! Wymieniali mi rozrząd, pompa wody rozwaliła się po 40 tys. kilometrów, kosztowała jak oryginał - po wymontowaniu okazało się NO NAME. Do pompy podłączyli nie przewód wodny, a od instalacji gazowej. Wszędzie śladu silikonu. Partacze...

Data dodania: 26/03/2015

Dodał: gc

nie polecam, zamówiłem dwa nowe seaty; wpłaciłem zaliczkę i po 4 miesiącach oczekiwania mówią, że nie otrzymam samochodów...

Data dodania: 08/03/2015

Dodał: tomasz

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Mechanicy bez pojęcia. Jedynie Pan od części konkretny i fachowy

Data dodania: 06/03/2015

Dodał: ivan

Opinia pozytywna
placówka zamknięta
super robota lakiernik pierwsza klasa samochód jak z fabryki

Data dodania: 11/02/2015

Dodał: kamil

Jestem zażenowany podejściem SEATA do klienta.Ściąganie z klienta 120zł za kod do radia,mimo,że auto kupione jako nowe w tym salonie to nieporozumienie.Czemu ja mam płacić za błędy Pana ,który zapomniał uzupełnić karty identyfikacyjnej radia ŻENADA

Data dodania: 04/02/2015

Dodał: marek



 

Opinia negatywna
placówka zamknięta
NIE POLECAM TEGO SALONU Z SAMOCHODAMI UŻYWANYMI!!!!!!!!!!!!!!!! BO WEDŁUG MNIE SĄ LICZNIKI COFNIĘTE PRZYNAJMNIEJ 200000

Data dodania: 25/01/2015

Dodał: rysiek

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Omijajcie pseudo serwis i \"panią która ma związane ręce\",banda która nie mając autoryzacji wykonuje przeglądy gwarancyjne i \"pomaga\" klientom stracić fabryczną gwarancję.Obecnie zaczynają z nową marką SsangYong ciekawe ilu ludzi się natnie

Data dodania: 20/01/2015

Dodał: Marek

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Omijajcie ten pseudo idealny serwis i "Panią która ma związane ręce" nie mają autoryzacji na robienie przeglądów gwarancyjnych a nadal to robią i nabijają sobie kasę. Klientowi "pomagają jak tylko mogą" stracić fabryczną gwarancje!

Data dodania: 20/01/2015

Dodał: Marek

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Kompletny brak profesjonalizmu.Trudno wyegzekwować cokolwiek...

Data dodania: 06/01/2015

Dodał: Klient z Radomia

Mierny poziom obsługi Klienta przez dział sprzedaży; brak zainteresowania, kompetencji i wiedzy branżowej. Mam wrażenie, iż ten salon dobre czasy ma już za sobą, bowiem w firmie zmieniają pracowników...

Data dodania: 03/01/2015

Dodała: sandra




Poprzednia strona    ... 4 5 6 7 8 ...    Następna strona