nie jestem pewny co do oryginalości oleju dexelia

Data dodania: 07/05/2011

Dodał: jacek

Byłem na jeździe próbnej i prezentacji, wszystko ok. Zastanawiałem się nad zakupem forestera i zadałem dodatkowe pytania mailem. Maila odebrał handlowiec jednak nigdy nie odpisał, przy takiej komunikacji zdecydowałm sie na inną markę,

Data dodania: 13/02/2011

Dodała: seba2011

subaru outback stoi już 2 miesiące w oczekiwaniu na wymianę usczelki pod głowicą. Brak samochodów zastępczych. Lekceważenie klienta!

Data dodania: 06/12/2010

Dodał: bronx

wymiana uszczelki pod głowicą trwa już blisko 2 m-ce!

Data dodania: 02/12/2010

Dodał: Bronx

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Omijajcie tą firmę z daleka!Większej niekompetencji nie spotkałem nigdzie.Dodzwonić się jest niemożliwe,uzyskać informację na temat dostępności części nie da rady,zlewanie personelu,obiecanki \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'ze oddzwonimy\\\\\\\\\\\\\

Data dodania: 16/10/2010

Dodał: subaru



 

Bardzo słaba obsługa. To jest jednocześnie lakiernia Mazdy Nivette. Polakierowane części suszą się na dworze. Dwa baraki to nie lakiernia. Z daleka od tego miejsca.

Data dodania: 03/09/2010

Dodał: gość z podrapanym samochodem

Z wizyta trzeba sie umawiac, nic nie mozna od reki, nawet reklamacje. Samochodu zostawic na noc nie mozna - do kazdej wizyty doliczcie zwolnienie z pracy + kursy taxi na obrzeza Poznania. Kazda wizyta zapowiada kolejna, ja sie wyleczylem z Subaru.

Data dodania: 26/07/2010

Dodał: Mark

Opinia negatywna
placówka zamknięta
lipa ciezko sie dodzwonic do serwisu jezeli juz to trzeba dlugo czekac okolo 2 tyg. na serwis nie robia zgloszonych uwag dot. samochodu tylko wymiana oleju i koniec nawet kartki nie wieszaja na kiedy nastepna wymiana oleju

Data dodania: 27/11/2009

Dodał: brek




Poprzednia strona    1 2