Obsługa klienta niemiła! Nie polecam nikomu, kto nie ma dużego pojęcia o swoim aucie.

Data dodania: 15/01/2014

Dodała: ewak

Po 10 latach użytkowania musiałem wymienić akumulator w swoim aucie.Chciałem u nich kupić i wymienić sobie na miejscu akumulator.Poprosiłem o klucz,żeby go odkręcić i wyjąć.Zostałem w niemiły sposób potraktowany...

Data dodania: 08/01/2014

Dodał: Robert

Dzisiaj 21 grudnia 2013r o godz. 19 chciałem zamówić olej do motocykla, lecz na każde moje pytanie pracownik z działu obsługi klienta odpowiadał - "jutro". Nie polecam...

Data dodania: 21/12/2013

Dodał: Daro

Nie odbierają telefonów...

Data dodania: 14/12/2013

Dodał: xyg

Umówiłem się z wyprzedzeniem na konkretną datę i godzinę. Przyjechałem punktualnie, a gdy po godzinie zgłosiłem się po odbiór (naprawa opony), okazało się, że moim samochodem jeszcze się nikt nie zajął.

Data dodania: 10/12/2013

Dodał: KR



 

Brak wiedzy na temat jakiejkolwiek marki samochodu, mechanik stwierdził, że nie mam oleju w silniku, a ja zrobiłem prawie 15 tyś km

Data dodania: 08/12/2013

Dodał: maniek

dzwonię od 40 minut, nikt nie raczy podnieść słuchawki

Data dodania: 27/11/2013

Dodał: smok

Umówiłem się tel. na wymianę klocków i tarcz hamulcowych na godz 16.30 Pracownicy Norauto zapewniali, że w ciągu 30min zostanie wszystko zrobione. Po 1h czasu mój samochód nadal nie wjechał do warsztatu, Pan zapytał czy umówić mnie na inny termin...

Data dodania: 02/10/2013

Dodał: Olek

Usługa miała potrwać max 2 godz. a trwała 3 dni... i 3 dni bez auta. Kpina. Drogo! Obsługa klienta DRAMAT!

Data dodania: 26/08/2013

Dodała: honda

obsługa niemiła dla klientów klientów. Są trudności z dodzwonieniem się. Samochód, który miał być robiony od rana, został wzięty dopiero na drugiej zmianie.

Data dodania: 12/08/2013

Dodał: krzysztof




Poprzednia strona    ... 5 6 7 8 9 ...    Następna strona