Mega kolejki i mega wolna obsługa klienta. Oddział na osiedlu Czecha porażka.

Data dodania: 09/01/2018

Dodała: Marta

Dodzwonienie się graniczy z cudem

Data dodania: 11/12/2017

Dodał: kaaaj

Bank MASAKRA, klient indywidualny to intruz. Są super przy udzielaniu kredytów, z obsługą i pomocą w trakcie spłaty TRAGEDIA! Bank, a raczej panie od kredytów hipotecznych hołdują zasadzie, że bank ma zawsze rację, ZAWSZE! Nidy w życiu PKO BP.

Data dodania: 08/11/2017

Dodała: Jadzia:-)

Mam wrażenie, że klient w tym banku jest traktowany gorzej niż źle. Osoba niby miła, ale sprawy załatwia w nieskończoność. Pismo mówi że wszystko załatwione, a sprawa nadal w toku. Żenada. Banku nie polecam.

Data dodania: 05/10/2017

Dodała: niezadowolona

Tragedia tragedia tragedia ! 4 osoby w kolejce, obsługują 2 panie a czekania 2 godziny !!! Porażka !

Data dodania: 05/10/2017

Dodał: Daniel



 

Po zmianie dowodu osobistego z powodu zmiany nazwiska udałam się do oddziału PKO BP w Aleksandrowie Kujawskim w celu zmiany danych osobowych. Po okazaniu nowego dowodu osobistego pracownica banku błędnie zmieniła nazwisko.

Data dodania: 03/10/2017

Dodała: Beata

PO CO? I DLA KOGO TEN TEL? JAK NIKT GO NIE ODBIERA (...)

Data dodania: 15/09/2017

Dodał: MARIAN

nieetyczne postępowanie doradcy

Data dodania: 28/08/2017

Dodał: ela

Byłam dziś w Banku z dwójką małych dzieci. Mimo mało skomplikowanej operacji (upoważnienie do konta) i braku kolejki, spędziłam w placówce 2 godziny! Pani zupełnie niekompetentna, wiele razy robiła błędy wprowadzając proste dane. Nie polecam!

Data dodania: 18/07/2017

Dodała: Anna

Obsługa fatalna. Załatwianie interesanta trwa bardzo długo. Pracownicy są nieprofesjonalni i rozmawiają sobie przez telefon załatwiając sprawy prywatne.

Data dodania: 14/06/2017

Dodała: Anonim




1 2 3 4 5 ...    Następna strona