Jestem oburzona brakiem kompetencji pracowników, ich powolnym tempem pracy i brakiem uprzejmości. Myślałam, że po godzinnym oczekiwaniu na przyjęcie usłyszę przynajmniej słowo przepraszam a tymczasem młody człowiek powiedział proszę składać skargę.

Data dodania: 08/01/2016

Dodała: Anna bof

Jak trafi się na pełną obsługę, czyli II osoby jest dobrze. Panienki obsługują godzinami albo godzinami szukają informacji w materiałach...masakra! Śmierdzi tam jak w trupiarni.

Data dodania: 30/12/2015

Dodała: O.L.

jedyny oddzial gdzie nie czeka sie w kolejkach ze wzgledu na to ze wszyscy pracownicy na hali natychmiast proponuja swoja pomoc gdy obie kasy sa zajete. pozdrawiam.

Data dodania: 29/10/2015

Dodał: robert

mam konto od lat i jestem obslugiwana bardzo uprzejmie

Data dodania: 09/09/2015

Dodała: Lucy

Istna masakra !!! Wśród bankowości nie dopuszczalne jest aby bank był czynny od 9.30 do 16.30 -w tych czasach chyba tylko dla ludzi niepracujących, na pewno nie dla firm ...? Nie polecam stanowczo!! Personel fatalny !!

Data dodania: 18/08/2015

Dodała: Morela40



 

Wspaniale dziewczyny tam pracuja ..mile uprzejme i pomocne...

Data dodania: 20/07/2015

Dodała: klient banku bph

Omijajcie ten bank szerokim łukiem

Data dodania: 07/07/2015

Dodała: Anna

Skrajna niekompetencja

Data dodania: 07/07/2015

Dodał: Jan

Opinia pozytywna
placówka zamknięta
Profesjonalna obsługa,cenne rady,wpaniałe podejście do klienta.

Data dodania: 29/05/2015

Dodała: Urszula

Parodia banku, pastisz taki :D Może eksperyment społeczny ... najprostsza rzecz załatwiana godzinami, drukarki nie działają !, brak podstawowej wiedzy, ekipa rodem z PRL-u, mentalnie oczywiście ;) ON-LINE i BPH to kpina..

Data dodania: 25/05/2015

Dodała: B




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona