pozytywna bardzo miła obsługa klienta na sali i w okienku kasowym a produkty raczej marne jak na taki Bank

Data dodania: 14/03/2012

Dodał: barnaba

fatalna komunikacja. Nie odbierają telefonów. załatwianie zaświadczeń trwa 2-3 tygodnie.

Data dodania: 05/03/2012

Dodał: koz

Nie miła obsługa, nie poważne traktowanie klienta. Stałam do "okienka" w Olsztynie na Targu Rybnym.Były 3 osoby, stałam pół h a panienka się przechadza i nie raczy mnie poinformować, ile potrwa oczekiwanie na obsługę

Data dodania: 30/01/2012

Dodała: anta

brak kontaktu z doradcą finansowym, mało kompetentna obsługa

Data dodania: 10/01/2012

Dodała: alicja

fatalna obsługa, prosta konsolidacja z hipoteką trwa cztery miesiące i wygląda na to że jeszcze potrwa, pracownicy nie odpowiadają na telefony, brak komunikacji

Data dodania: 22/12/2011

Dodał: Jarek



 

obsługa, kompetencje tragiczne początek zawsze piękny a potem zaczynają się problemy. odradzam !!!

Data dodania: 12/10/2011

Dodał: nimik

Zawsze miła obługa. Mili pracownicy. Są pomocni. Tylko że wciąz nie mam karty kredytowej z powodu wymogu trudnych dokumentów.

Data dodania: 19/09/2011

Dodał: AYDIN AYDIN

Niekompetentni,niesłowni,podający nieprawdziwe informacje doradcy(potem demontowane przez kolejnych).Trudny osobisty dostęp do doradców,poziom rozmowy telefonicznej-jeśli w ogóle ktoś podniesie słuchawkę-żenujacy.Przykład tego jak zniechęcić klienta

Data dodania: 01/09/2011

Dodała: a

bardzo miła i uczynna obsługa klientów, w razie pomocy szybka reakcja

Data dodania: 21/07/2011

Dodała: Wanda

Mił atmosfera, fachowa obsługa

Data dodania: 09/07/2011

Dodała: Agnieszka




Poprzednia strona    ... 4 5 6 7 8    Następna strona