Nikt nie odbiera telefonu !!! kto mi zwróci koszty za próbę połączenia ??? Ten bank to kpina z klientów.

Data dodania: 29/05/2017

Dodał: Tadeusz

Z powodu problemów technicznych bank zablokował mi konto wraz z pozostałymi na nim środkami. Od 6 tygodni nie mogę odzyskać swoich pieniędzy, chociaż jestem samotna i to moje jedyne dochody, a pracownicy banku nie mają pojęcia, jak rozwiązać problem

Data dodania: 23/08/2015

Dodała: Dorota

Rotacja pracowników zbyt duża kiedyś miałem fajnego opiekuna mojego rachunku w tej chwili jak coś potrzebuje innego niż kredyt mój opiekun nawet nie odbiera telefonów bo za zwykłą pomoc albo doradztwo nie ma prowizji. Żenada

Data dodania: 01/06/2015

Dodał: grześ

podany adres mailowy jest błędny lub nie istniejący

Data dodania: 10/11/2014

Dodał: Michał Ławniczak

Odradzam komukolwiek brania kredytu w tym banku.Złożyłem wniosek o udzielenie mi kredytu na niewielką sumę.Po podpisaniu umowy w dniu 12 września 2014 roku do dzisiejszego dnia tj.17 września 2014 roku nie otrzymałem kredytu pomimo podania konta...

Data dodania: 17/03/2014

Dodał: Roman



 

Trudność z połączeniem. Mimo około 15 prób połączenia w czasie 20 min., nikt nie podjął telefonu 225669600

Data dodania: 12/08/2013

Dodał: Karol

Najgorszy bank z możliwych na świecie. Niekompetentny.

Data dodania: 19/03/2013

Dodał: Artur

kierownictwo bardzo niekompetentne,nie zna podstawowych zasad komu można udzielać informacji na temat kont

Data dodania: 29/02/2012

Dodała: ANNA

jeden z najgorszych banków w jakim byłem, obsługa niekompetentna, zupełnie lekceważąca potrzeby klienta, pracownica obsługujaca kredyty nie zorientowana w produkcie jednym słowem dramat

Data dodania: 23/10/2009

Dodał: klient

Ten bank powinno się zamknąć pracują tam ludzie nie kompetentni nie godni zaufania.Narażają swoich podopiecznych na nie potrzebne koszty i nieprzyjemności.

Data dodania: 14/09/2009

Dodała: Marta




1 2    Następna strona