Od ponad 2 miesięcy ING zamyka moją kartę kredytową. Karta spłacona i dyspozycja zamknięcia złożona 14.02.2012 w wydziale na Wańkowicza w Warszawie. Po miesiącu złożyłem reklamację ustną, dziś pisemną, a opłaty za kartę cały czas są naliczane!

Data dodania: 23/04/2012

Dodał: Marcin

Podziękowania za profesjonalną i miłą obsługę w placówce ING Banku przy ul. Książkowej 9c w Warszawie. Cieszę się, że mogłam spotkać bardzo kompetentne osoby na odpowiednim stanowisku.

Data dodania: 31/03/2012

Dodała: Elżbieta

Bardzo miła i profesjonalna obsługa.Gorąco polecam.

Data dodania: 23/03/2012

Dodała: Renata

mimo ,iż wydawało mi się że bank jest super......... oczekiwanie na odpowiedz tzw telefon od konsultanta nie ma końca .......

Data dodania: 21/03/2012

Dodała: emi

profesionalna obsługa

Data dodania: 08/03/2012

Dodał: klient



 

szybko i sprawnie

Data dodania: 28/02/2012

Dodał: marek

Telefon nie aktywny 30- krotnie dzwonienie nie pomaga. Udanie się do banku też nie ponieważ nie interesuje ich to ze ktoś musiał przyjechać 200 km żeby załatwić sprawę a można było to zrobić przez telefon. Obsługa krytycznie nie zdyscyplinowana

Data dodania: 17/02/2012

Dodał: ASTRAAAAA

bardzo trudno uzyskać kontakt telefoniczny unikanie kontaktu przez pracowników

Data dodania: 10/02/2012

Dodał: miroslaw mozdzen

Miła, i FACHOWA obsługa!

Data dodania: 23/01/2012

Dodała: gosc

słaba oferta

Data dodania: 08/01/2012

Dodała: ajka




Poprzednia strona    ... 4 5 6 7 8 ...    Następna strona