macabra!! notoryczne kolejki, połowa stanowisk nieczynna, ogólny nieład

Data dodania: 15/09/2015

Dodał: Jacek

Nie można się połączyć telefonicznie aby zamówić większą ilość NOK. Wisiałem na telefonie 45 min i "wszyscy konsultanci są zajęci"

Data dodania: 13/02/2015

Dodał: andwoj

Bardzo poważny problem w oddziale z funkcjonowaniem kasy! W ostatnich kilku miesiącach, kasa cyklicznie zamykana w ostatnim tygodniu miesiąca. NIEPOJĘTE!

Data dodania: 25/11/2014

Dodała: ja

żadnego kontaktu, nic nie można załatwić pozytywnie

Data dodania: 10/10/2014

Dodał: trex

Fatalna obsługa przez doradców. Załatwienie prostej sprawy - zamknięcie rachunku trwa już 6 tygodni. Żenada.

Data dodania: 29/08/2014

Dodał: Zbyszek



 

beznadziejny bank, zwłaszcza jeśli chodzi o internet banking - karty zdrapki i nic się nie zgadza. do tego niedługo przejmuje ich pko bp :) ja uciekam z powrotem do ing - najlepszy bank wg mnie

Data dodania: 25/08/2014

Dodał: bartosz kownacki

Obsługa w oddziale banku na 5+.Z każdym problemem pomogą, doradzą. Profesjonalizm banku jest na bardzo wysokim poziomie z czego wynika zapewne iż każdy klient opuszcza oddział banku zadowolony.

Data dodania: 30/06/2014

Dodała: ania.m

obsługa elektroniczna - tragiczna, nie masz zdrapki, nie przelejszesz pieniędzy, uciążliwa lokalizacja - bank w centrum miasta bez parkingu!!! A raczej parking płatny...

Data dodania: 30/06/2014

Dodała: Magda

Totalny brak szacunku do Klienta, pracownicy podają sprzeczne informacje. Nie polecam!!!

Data dodania: 23/06/2014

Dodała: katoga

WIEM, NA RAZIE JEDNO, ŻE BARDZO ŁADNA KOBIETA U WAS PRACUJE, TO NA PEWNO BARDZO POZYTYWNE DLA TEGO BANKU

Data dodania: 13/03/2014

Dodał: IREKB17




1 2 3 4 5 ...    Następna strona