Obsługa kasowa tragiczna!!! Pani wybiera sobie klientów. Klienci do kasy muszą czekać czasami nawet godzinę na obsługę, gdyż w tym czasie załatwia inne sprawy. Zachowuje się tak jakby była jedyna niezastąpiona!! Skandal

Data dodania: 29/11/2016

Dodał: Adam

Profesjonalna obsługa Klienta

Data dodania: 17/11/2016

Dodał: Arek

Dlugi czas oczekiwania, 1 osoba przy kasie a 8 osob czekających...czas oczekiwania to chyba z 10 min na osobę!!! Masakra!!!

Data dodania: 10/11/2016

Dodała: Kulka

wspaniała wspołpraca , bardzo miła obsługa ,pełnnia informacji

Data dodania: 04/11/2016

Dodała: Irena

W dniu dzisiejszym GODZ 12-30 dzwoniłam do banku trzy razy i trzy razy zostałam przełączona na głuchy telefon, porażka. Już nie raz zostałam niegrzecznie potraktowana i jestem przekonana do zmiany banku. Róbcie tak dalej.

Data dodania: 03/11/2016

Dodała: Basia



 

Miła obsługa, pełen profesjonalizm. Przemiła, kompetentna Dyrektor.

Data dodania: 02/11/2016

Dodał: Halina

Sam bank ok, ale ludzie, którzy pracuja na Nałęczowskiej są okropni! Nie potrafią załatwić żadnych spraw.Odsyłają do inych placówek, mówią, zę nie potrafią tego załatwić.To po co tam pracują!

Data dodania: 21/10/2016

Dodał: Seba

Kontak z tą placówką, a raczej jego brak jest przerażajacy, nie ma możliwości dodźwonić się do filii na Oławskiej we Wrocławiu, wymagają od klientów wcześniejszej rezerwacji waluty, którą chce się ze swojego konta wypłacić.

Data dodania: 21/09/2016

Dodała: Ania

Zbyt wcześnie zamykają ten oddział. Osoby później kończące pracę nie mogą w ogóle skorzystać z usług banku poza internetem, bo w sobotę oddział w Nowej Soli w ogóle nie jest czynny.

Data dodania: 16/09/2016

Dodała: Ewa

Obsługa jak najbardziej kompetentna i sympatyczna, natomiast godziny otwarcia banku i braki kadrowe(olbrzymie kolejki) uniemożliwiają korzystanie z usług banku. Widać któryś prezes "oszczędził". Więc ja przeniosłem pieniądze.

Data dodania: 16/09/2016

Dodał: waldi




Poprzednia strona    ... 4 5 6 7 8 ...    Następna strona