Niekompetentni ludzie z nikim nie można się dogadać. Mam konto z przymusu, ale obsługa internetowa kuleje, ciągłe awarie, brak informacji o środkach. Nie polecam banku, a placówka chyba najgorsza w Polsce

Data dodania: 13/02/2017

Dodał: klient

Brak możliwości kontaktu telefonicznego klienta z placówką banku.Klient NIE MA OBOWIĄZKU korzystać z usługi teleboś .W przyp.choroby pozostaje godzinami oczekiwać wysłuchując automatów na infolinie! mamy tylko wpłacić i nie zawracać głowy!Skandal

Data dodania: 20/01/2017

Dodała: Anna

Dziwię się wcześniejszym negatywnym opiniom, osoby są zatrudnione po kilka lat. Nie ma możliwości być niekompetentnym z takim stażem. Jestem klientem tej placówki od 10 lat i nie mam złych doświadczeń, bywają trudniejsze sprawy zawsze są zalatwione

Data dodania: 09/01/2017

Dodała: nutka

Doradca klienta nie potrafi odnależć i odczytać stempla przedsiębiorstwa/Straciłem godzinę przy okienku i sprawę załatwiłem w innym oddziale bez problemu

Data dodania: 06/12/2016

Dodał: jan

truno skontaktować się z bankiem -ciągle linia zajęta

Data dodania: 25/08/2016

Dodała: Bogumiła



 

personel rodem z PRL , niekompetentny , niekulturalny. arogancki zeerowe zainteresowanie klientem

Data dodania: 12/07/2016

Dodała: ja

PLACOWKA BRUDNA I STARA. WCIAZ NOWI PRACOWNICY, KOBIETA, KTORA BAWI SIE W FUNKCJE DYREKTORKI UCIEKA PRZED KLIENTAMI ZOSTAWIAJAC DORADCOW BEZ WSPARCIA. O CZYM TO ŚWIADCZY? TRAGEDIA!!!! WSTYD

Data dodania: 21/04/2016

Dodała: MAMA

Brak możliwości dodzwonienia się, prywata, właśnie dla takich firm niezbędna jest konkurencja, ponieważ niewiedzą kto z kogo żyje. nie polecam

Data dodania: 18/04/2016

Dodał: Jacek

Obsługa kompetentna, fachowa, miła i kulturalna. Polecam

Data dodania: 11/04/2016

Dodała: kik

NIE MA TAKIEGO NUMERU!!! TO JAKI ???

Data dodania: 04/04/2016

Dodał: zaszokowany




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona