Super obsługa. Polecam

Data dodania: 03/12/2017

Dodał: Jerzy

Super obsługa. Polecam

Data dodania: 26/11/2017

Dodał: Zbigniew

OBSŁUGA KLIENTÓW BARDZO DŁUGA .STANOWISKA NIE OBSADZONE.LEKCEWAŻENIE KLIENTÓW.CZAS OCZEKIWANIA NA WYDRUKOWANIE DOWODU PŁATNOŚCI TO DWIE GODZINY.NOSZĘ SIĘ Z ZAMIAREM ZREZYGNOWANIA Z WASZYCH USŁUG .TO POWTARZA SIĘ NIE PIERWSZY RAZ

Data dodania: 23/10/2017

Dodała: WANDA

Byc ubezpieczonym w PZU to jest obled

Data dodania: 06/10/2017

Dodała: Oliwia

Kolejka do kasy bardzo dług w dodatku zasłania wszystkie punkty obsługi klienta a w dodatku panie w tych punktach mało uprzejme.

Data dodania: 28/09/2017

Dodał: Włodzimierz



 

Tragiczna firma, ludzie bez jakichkolwiek kompetencji! \\\"rzeczoznawca\\\"wycenił szkodę w samochodzie na podstawie innego modelu, innych numerów części...sprawa ciągnie się już ponad miesiąc, po wysłaniu wyceny warsztatowej przez ASO - zero o

Data dodania: 20/09/2017

Dodał: Rob

Od dawna nie aktualny adres listy wracają. Zaświadcza to o beztrosce o wizerunek. Brak dozoru!

Data dodania: 12/09/2017

Dodał: Bodek

masakra! nie można się dodzwonić nawet

Data dodania: 01/09/2017

Dodał: harry

beznadziejna obsługa telefoniczna jak mam sprawdzić swoją sprawę skoro nie mam nr PZ czy PL A zgłoszenie o odszkodowanie zostało zgłoszone bardzo dawno a odzewu ze strony PZU brak.Oni kochają chyba to jak człowiek się do nich pofatyguje za bzdurą.

Data dodania: 21/08/2017

Dodał: Tomek

Oceniam b. pozytywnie pracę infolinii w PZU-ŻYCIE.Zadzwoniłam,aby zgłosić zmianę adresu zamieszkania.Zostałam obsłużona grzecznie i bezproblemowo.Nie muszę jechać do placówki za co dziękuję.

Data dodania: 10/08/2017

Dodała: Antonina




1 2 3 4 5 ...    Następna strona