Niemiła obsługa, mała wiedza... Nie jest uwzględniana gwarancja, ani reklamacja na zniszczone podzespoły samochodu. Nie oddają nadwyżek materiałów eksploatacyjnych...

Data dodania: 18/09/2013

Dodał: Danielos

Opinia negatywna
Niemiła obsługa, usterki szukają bardzo długo, tłumacząc, że jest trudna, a tym czasem w ogóle nie zajmują się moim autem.

Data dodania: 20/08/2013

Dodał: Marek

Samochód 1,5 miesiąca w serwisie, ponoszone koszta- bo może to a może co innego a w ogóle to nie mają czasu zrobić... ostatecznie zabrałem samochód pojechałem gdzie indziej.

Data dodania: 26/06/2013

Dodał: Maciek

Tragiczna obsługa ! Ceny zawyżone względem innych placówek benefii !

Data dodania: 06/06/2013

Dodał: wieszkto

Pracownik niesympatyczny, brak kultury, wybrałem innego dealera zrezygnowałem z zakupu Citroena C4.

Data dodania: 30/01/2013

Dodał: kokon



 

Komfortowa obsługa klienta. Duży profesjonalizm.

Data dodania: 25/09/2012

Dodał: Marek

Nie ma żadnego problemu że Resma jest na Mazurach. Pani zawsze pomaga mi ubezpieczyć się na odległość, a ja nie płacę za paliwo :) Trzeba tylko zadzwonić...

Data dodania: 19/09/2012

Dodał: ubezpieczony

nie polecam.naprawy przeciągane.i wymyślane coraz to nowe usterki.fachowość ,rzetelność i uczciwość to na pewno nie ich cecha.bardzo odradzam korzystanie z pseudo serwisu!!!

Data dodania: 19/08/2012

Dodał: cierpliwy

brak dobrych mechaników,potrafią wcisnąć kit

Data dodania: 24/03/2012

Dodała: Joachima

nie polecam tego salonu olewaja klijętów jak mogą nie udzielaja informaci nie polecam

Data dodania: 06/02/2012

Dodał: damian




Poprzednia strona    ... 7 8 9 10 11 ...    Następna strona