niemiła obsługa klienta przynajmniej jeżeli chodzi o ubieganie się o zwrot składki za niewykorzystany okres ubezpieczenia. Po nawiązaniu kontaktu i przesłaniu wymaganych przez T.U. dokumentów czekam już dwa tygodnie na odpowiedź i wyliczenie zwrotu.

Data dodania: 06/05/2014

Dodał: Paweł

Byłem ubezpieczony w tej firmie, zmarła mi teściowa, miałem dostać 2100 zł, nie dostałem ani grosza. Ponieważ teściowa przekroczyła 60 rok życia ponoć mają taki regulamin, jest to chore... nie polecam

Data dodania: 31/03/2014

Dodał: jurek540

Przyłączam się do motta tej firmy... próbuję się skontaktować z likwidatorem bezskutecznie dzień w dzień od miesiąca! A zapewniał mnie, że to on odezwie się za dwa dni i słuch po nim zaginął... sprawa ciągnie się już 8 miesięcy... istny koszmar

Data dodania: 07/03/2014

Dodała: Zuza

2 razy na przestrzeni trzech lat taka sama sytuacja -oddział przy ulicy Warszawskiej... Kiedy się kupi auto z ich polisą i wypowie polisę u nich na piśmie bywa, że ponownie po jakimś czasie pobierają opłaty...

Data dodania: 03/03/2014

Dodał: michał

Niemiła obsługa i brak zainteresowania... Nie polecam!

Data dodania: 27/12/2013

Dodał: xxl



 

Nie podoba mi się działalność tego towarzystwa. Wysyłając powiadomienie o zbliżającym się terminie opłaty obowiązującej, opłaty ubezpieczenia samochodu, brak jest jej wysokości. A one zmieniają się co roku...

Data dodania: 20/11/2013

Dodał: Kazimierz

Nie wiem jak działa firma interRisk, ale placówki w Bielsku-Białej nie polecam. Obsługa niemiła...

Data dodania: 05/11/2013

Dodał: Krzysiek

niemili dla ubezpieczonych, nie odbierają telefonów, małe zainteresowanie w stosunku dla interesantów, po upływie 30 dni brak decyzji i pieniedzy...

Data dodania: 05/11/2013

Dodała: iwona

Firma ignoruje klienta.

Data dodania: 28/10/2013

Dodał: Jerzy

Brak merytorycznego podejścia.

Data dodania: 22/10/2013

Dodała: Anna




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona