Pracownik nie potrafi wyjaśnić, dlaczego Przepisanie ubezpieczenia komunikacyjnego, po zakupie auta, jest droższe niż zawarcie nowego przez Wata direct

Data dodania: 28/02/2012

Dodał: Leon

brak reakcji na telefon - nikt nie podnosi słuchawki

Data dodania: 03/02/2012

Dodał: Wojciech

Dzwoniłam kilkanaście razy;/ niestety nikt nie podniósł słuchawki...

Data dodania: 19/10/2011

Dodała: Skandal...

Brak kompetencji rozwiązywania problemów klientów ze swego terenu na miejscu, odsyłanie do przedstawicielstw regionalnych lub do Centrali do której nie można się dodzwonić. Nie polecam tej firmy.

Data dodania: 02/08/2011

Dodał: Marek

Szybka obsługa. wysokie kompetencje pracowników oraz zrozumiałe objaśnienia.

Data dodania: 29/06/2011

Dodała: Kasia



 

niestety, negatywnie oceniam wartę, dostaję upomnienia , których rzekomo nie opłaciłem i do tego straszą sądami-paranoja.Poważnie myślę o zmianie ubezpieczyciela, nie polecam tej firmy.Wszystkie należności reguluję w terminie.

Data dodania: 28/06/2011

Dodał: miecz.

ogólnie firma warta nie jest firmą odpowiedzialną uzgadnia szkody przez telefon nie umawiając klientów z rzeczoznawcą,tylko przez telefon nie widząc szkody podaję kwotę uszkodzenia pojazdu.Nie polecam tej firmy.

Data dodania: 19/06/2011

Dodał: Andrzej

Witam serdecznie, pozytywnie oceniam kompetencje i pracę osób pracujących w tej firmie. Bardzo mila obsługa. Gdyby we wszystkich firmach byli tacy pracownicy.

Data dodania: 09/06/2011

Dodała: Danuta

Po zgłoszeniu szkody i oględzinach rzeczoznawcy od tygodnia nie można doczekać się żadnej informacji. W ogóle nie wiadomo od kogo ją uzyskać. Nikt nic nie wie.

Data dodania: 15/04/2011

Dodała: ewa

To biuro jest wiecznie zamknięte!!!

Data dodania: 24/02/2011

Dodała: aba




Poprzednia strona    ... 6 7 8 9 10    Następna strona