brak kompetencji pracowników.

Data dodania: 28/10/2013

Dodał: Zbigniew

Z uwagi na trudne kontakty w tych czasach jakie panują w urzędach postanowiliśmy z żoną wyróżnić i zarazem podziękować Waszemu pracownikowi, czyli Pani Beacie M. za niejednokrotną miłą i ciepłą obsługę.

Data dodania: 26/10/2013

Dodał: R.Wawrzynkiewicz

półtorej godziny trzeba czekać, żeby książeczkę do opłat wydrukować. Dwa stanowiska obsługują...

Data dodania: 16/10/2013

Dodała: renata

jeden wielki brak kompetencji pracowników. Złożone dokumenty w sprawie o odszkodowanie niestety zaginęły, wymaga się ode mnie o ponowne dostarczenie dokumentów.

Data dodania: 07/10/2013

Dodała: Elżbieta

w ciągu 4 godz. 260 razy nikt nie odebrał telefonu...

Data dodania: 01/10/2013

Dodał: santini



 

Dzwonię od rana, nikt nie podnosi słuchawki...

Data dodania: 23/09/2013

Dodała: Ni.

szybko się dodzwoniłam, a Pani obsługująca przemiła osoba, oby takich więcej...

Data dodania: 20/09/2013

Dodała: grazia

niemiła obsługa

Data dodania: 29/08/2013

Dodał: leonidas

podany numer telefonu nie istnieje!

Data dodania: 28/08/2013

Dodał: krzy

osoby pracujące w placówce są mało kompetentni,do siedziby głównej wysłano tylko cześć dok. w wyniku czego jestem poszkodowany; przykładem jest świadczenie za urodzenie dziecka, które złożyłem 29.07.2013r.do dnia dzisiejszego nie doszły dok.do w-w

Data dodania: 22/08/2013

Dodał: MARCIN




Poprzednia strona    ... 10 11 12 13 14 ...    Następna strona