Bardzo miła i żetelna pomoc przy rejestrowaniu się po raz pierwszy w tej przychodni,dokładne wyjaśnienie przez lekarza ortopedii historii choroby.Dziękuję bardzo.

Data dodania: 01/03/2012

Dodała: agata

Od miesiąca próbuję zarejestrować dziecko do bilansu!! To jest jakaś kpina: brak terminu,lekarze na urlopach (swoją drogą ciekawy czas na urlopy). Kiedyś było zupełnie inaczej! Zaraz przenoszę dziecko do innej przychodni!

Data dodania: 27/02/2012

Dodała: mama

1.Będąc wcześniej u lekarza z dzieckiem poinformowano mnie że jeśli chcę wjechać do przychodni z wózkiem muszę podjechać z wózkiem z tyłu przychodni. Tak też dzisiaj zrobiłam - okazało się, że wejście z tyłu przychodni jest tylko dla personelu

Data dodania: 22/02/2012

Dodała: maurelka

wgl nie można się tam dostać jak zwykle nie ma numerków wolnych cały dzień trzeba czekać. A i zapisy są tylko z rana a jak dziecko zachoruje mi o 14:00 po południ to już się dostać nie można

Data dodania: 05/02/2012

Dodała: alicja

Bardzo porządna firma , pełen profesjonalizm,miła obsługa .

Data dodania: 04/02/2012

Dodała: Broda



 

PRZESTRZEGAM PRZED STOMATOLOGIEM gdybym wiedział że tak naciągają na rachunki nigdy nie udałbym się do tej placówki.Znajoma mnie przestrzegała ale poszedłem dalem się naciągnąć Nigdy więce jludzie uważajcie na nich

Data dodania: 02/02/2012

Dodał: JEDNY Z WIELU

Kiedyś przychodnia Vita MED BYŁA NAPRAWDĘ "RODZINNA", DZIŚ TRUDNO DOSTAĆ SIĘ DO PEDIATRY JEŻELI JEST KOMPLET nie przyjmą, PO PROSTU TRZEBA RADZIĆ SOBIE SAMEMU.

Data dodania: 04/10/2011

Dodała: Kaśka

Zła organizacja rejestracji czego powodem są mega kolejki, trzeba czekać pół dnia, i jak to bywa w długich kolejkach czesto są kłótnie

Data dodania: 16/09/2011

Dodał: pacjent

W rejestracji poprosiłem o koszt opinii lekarza medycyny w celu przedłużeniu prawa jazdy.Pani wyliczyła KONIECZNE badania: neurologiczne, larygologiczne, psychotechniczne, okulistę itd. Dz.U.2004.2 poz 15 §4.3 - nie jest to wymagane !

Data dodania: 31/08/2011

Dodał: Janusz

Jedna poczekalnia dla dzieci zdrowych (na szczepienie )i chorych. Brak rzetelnej informacji. Na szczepienie czekałam od 8 rano do 9 mimo , że telefonicznie upewniałam się że lekarz przyjmuje od 8, brak rzetelnej informacji w recepcji.

Data dodania: 25/08/2011

Dodała: Hanka




Poprzednia strona    ... 4 5 6 7 8 ...    Następna strona