Dla pacjentów bez pakietu SPECJALISTA w 2 dni. Dla pakietowych 2 TYGODNIE. Nie zarejestrowali mnie dziś mimo ciężkiego stanu pomimo, że mając pakiet chciałam wizytę płatną. BO MAM PAKIET i nie mogą!!! Sprawdźcie sami tylko nie podawajcie danych.

Data dodania: 07/01/2016

Dodała: Pacjentka z pakietem z pracy

Dla pacjentów pakietowych specjalista termin za 11 dni. Gdy prywatnie (powie się, że nie ma się pakietu) za 2 dni. Nie chcieli zarejestrować mnie mimo ciężkiego stanu nawet za pełną opłatą bo mam pakiet!!! Sprawdźcie sami jeżeli macie pakiety.

Data dodania: 07/01/2016

Dodała: Pacjentka z pakietem z pracy

Lekarka ginekolog odp na pytania pobieżnie, pobiera wymaz do cytologii (dodatk.opłata), pisze skier. na usg (dodatk.opłata). Brak usg w gabinecie: POLITYKA FIRMY. 45 minut czekania do pielęgniarek zeby zarejestr.fakt pobrania wymazu.Wizyta płatna.

Data dodania: 05/11/2015

Dodała: Bożena

Jednoznacznie negatywna FATALNE! Odradzam: system rejestracji obsługiwany przez nisko wykwalifikowane osoby. Niemiła obsługa! Lekarz odsyłający pacjenta w sprawach pilnych bez pytania o powód/dolegliwości! Odesłano mnie na POGOTOWIE na NFZ.

Data dodania: 31/08/2015

Dodała: ROZCZAROWANA

Medycyna pracy fatalna. Pazerność, brak szacunku, mierzenie ciśnienia po uprzednim doprowadzeniu pacjenta do szału niemiłymi uwagami, wciskanie tabletek (odpłatnie), odsyłanie do gabinetu obok na wizytę (płatną), sugerowanie wykupienia abonamentu.

Data dodania: 05/05/2015

Dodała: pacjent z przymusu



 

Medycyna pracy fatalna. Pazerność, brak szacunku, mierzenie ciśnienia po uprzednim doprowadzeniu pacjenta do szału niemiłymi uwagami, wciskanie tabletek (odpłatnie), odsyłanie do gabinetu obok na wizytę (płatną), sugerowanie wykupienia abonamentu.

Data dodania: 05/05/2015

Dodała: pacjent z przymusu

Na dzień dobry 45 minut poślizgu i całkowita niekompetencja lekarza Dariusza M który nie udolnie próbował robić badanie gastroskopii, po którym gardło od 2 dni mnie boli. Zero zainteresowania historią choroby i brak wiedzy na temat obsługi sprzętu

Data dodania: 09/04/2015

Dodał: muś

Poziom obslugi pacjentow jest ponizej krytyki, nie ma innej mozliwosci kontaktu z lekarzem niz wizyta(medicover oferuje kontakt @ i telefoniczny)na ktora trzeba czekac miesiacami. Dno i zenada,NFZ juz lepiej funkcjonuje

Data dodania: 27/03/2015

Dodała: Danka

Obecny Enel-Med - nie polecam. Czasy oczekiwania do lekarzy liczone w tygodniach. Anulowanie wizyt na dzień przed terminem i brak informacji o tym. Jedziesz na darmo, a odprawionym z kwitkiem każdą zapisać się od nowa (miesiąc czekania)...

Data dodania: 06/03/2015

Dodał: Piotr

enel-med nie jest w stanie obsłużyć pacjentów, których zwerbował. Wizyty u lekarza specjalisty za 4 miesiące, trudno się dodzwonić. W ciągu ostatnich 2 lat obserwuję spadek jakości usług we wszystkich placówkach enel-med.

Data dodania: 30/12/2014

Dodała: aila




Poprzednia strona    ... 4 5 6 7 8 ...    Następna strona