Bardzo nie profesjonalny bank...

Data dodania: 13/04/2017

Dodała: Justyna

System elektroniczny obsługujący klientów - PORAŻKA! Nie wiem, kto wpadł na ten pomysł, żeby coś takiego zainstalować w banku. Jak dla mnie zamiast usprawnić obsługę, jest jeszcze gorzej. Zero zainteresowania klientem!

Data dodania: 04/10/2016

Dodała: Lookrecja

Jestem w tym banku 20 lat oceniam pozytywnie

Data dodania: 03/10/2016

Dodała: krystyna

MILI LUDZIE. SOLIDNIE I FACHOWO WYKONUJĄ SWOJĄ PRACĘ

Data dodania: 06/04/2016

Dodał: romekczepczorz@gmail.com

W TYM BANKU PRACUJĄ MERYTORYCZNI FACHOWCY I ŻYCZLIWI LUDZIE

Data dodania: 06/04/2016

Dodał: romekczepczorz@gmail.com



 

Na podane nr telefonów na stronie internetowej banku nikt się nie zgłasza.Dzwoniłam kilka razy. Jest to denerwujące.

Data dodania: 30/03/2016

Dodała: Anna

przedstawicielka oddzialu banku na kaliskiej chyba sie nie nadaje na to stanowisko zamiast pomagac klijentowi to tylko utrudnia i lekcewazaco obsluguje klijeta . banki podaja nr. na infolinie a infolinia podaje bledne informacje bank do niczego

Data dodania: 10/03/2016

Dodała: beata

Bardzo miły personel, dobra oferta, dobra bankowość elektroniczna

Data dodania: 07/03/2016

Dodał: Maniexg

Najlepszy w Jastrzębiu

Data dodania: 05/03/2016

Dodała: Teresa

Tragedia, wiecznie kolejki. Mimo to obsługa nic sobie z tego nie robi, poruszają się "jak muchy w smole". Poza tym wyszkolenie i wiedza na bardzo niskim poziomie.

Data dodania: 10/01/2016

Dodał: Marcin




1 2 3 4 5 ...    Następna strona