Kupiłem buty, które po kilku miesiącach użytkowania zepsuły się, reklamacji oczywiście nie uwzgledniono argumentując, że klient źle użytkował. Brak profesjonalnego podejścia. Nie polecam.

Data dodania: 10/08/2017

Dodał: nic

Obsługa tego sklepu masakra...

Data dodania: 06/07/2016

Dodał: Ola

Kupilam kozaki za 500zl, w ktorych po kilku miesiacach zepsuly sie oba zamki. Reklamacji nie uznano, gdyz stwierdzono iz zle uzytkowalam obuwie. Bardzo niekompetentna obsluga, kontro-konsument, fatalny produkt i wykonanie, stracone pieniadze.

Data dodania: 03/03/2016

Dodała: Anna z Krakowa

sklep najgorszy w Polsce...w sensie obslugi...dramat!! nadasane panny z kierowniczka na czele...

Data dodania: 25/02/2016

Dodała: zuza

buty krzywe, niesymetryczne, odmowa wrotu, reklamacja albo bez odzewu albo odesłane w gorszym stanie. tragedia. zakupy on-line to porazka

Data dodania: 22/02/2016

Dodała: gostka



 

brak kontaktu telef

Data dodania: 21/08/2015

Dodała: kasia

W sklepie gdzie buty nie należą do najtańszych, a sklep ponoć należy do ekskluzywnych byłam rozczarowana.Buty są tu przymierzane bez stopek.Ale grzybica i inne choroby stóp są tu pewnie w cenie.ekspedientki twierdzą -upominanie nie należy do nas.

Data dodania: 11/08/2015

Dodała: Małgorzata

Oddałem buty do reklamacji po 4 miesiącach bo się zwyczajnie rozkleiły. Do tego strasznie w środku farbowały. Sklejono mi buty w formie reklamacji i po 2 tyg na nowo się rozkleiły. Nie polecam tej firmy.

Data dodania: 20/02/2015

Dodał: Krzysiek

Proszę u uważny dobór pracowników, ponieważ klienci nie bardzo chcą widzieć wielkie oczy z kpiącym, niedowierzającym uśmiechem, kiedy przychodzą spytać o buty w "abstrakcyjnym" rozmiarze 41. Niemiła obsługa = złe wspomnienia na temat sklepu.

Data dodania: 05/02/2015

Dodała: Kiara

brak kontaktu telefonicznego ze sklepem

Data dodania: 29/01/2015

Dodała: rozanna




1 2 3 4 5 ...    Następna strona