Jesteśmy miłośnikami Mazdy. Serwisujmy tam już trzeci samochód tej marki i zarówno ja jak i syn jesteśmy bardzo zadowoleni z usług tego serwisu. Obsługa jest niezwykle pomocna i uprzejma, nigdy nie miałam zastrzeżeń do jakości usług.

Data dodania: 06/10/2017

Dodała: Eja

Wymiana żarówki w samochodzie Mazda 5 z 2011 roku trwała 50 minut. Wieczorem okazało się ze przy wymianie żarówki panowie coś przekombinowali i nie mam "długich" świateł . Pojechałem żeby to naprawić ale panowie powiedzieli ze maja czasu.

Data dodania: 17/09/2017

Dodał: Mb01

Pan zajmujący się gwarancjami jest profesjonalista w 100%. Ma bardzo dużą wiedzę techniczna i potrafi pomóc już na poziomie rozmowy telefonicznej. Polecam z czystym sercem serwis a w szczególności chce podziękować Panu z gwarancji. Pozdrawiam

Data dodania: 30/03/2017

Dodał: Krzysztof

Cztery miesiące nie mogą ustalić przyczyny świecącej się na pomarańczowo kontrolki. Wymienili dwa elementy- łączny koszy naprawy 6.000,00 zł i nadal bez zmian. Pewnie wymienili sprawne części. Serwisanci raczej zgadują co jest nie sprawne. Dramat.

Data dodania: 07/03/2017

Dodał: zły

Beznadziejny serwis, niska jakość usług, niekompetencja i niekończące się wskazywanie nowych terminów naprawy usterki. Niepoważne traktowanie klienta to standard tej placówki, omijać ten serwis szerokim łukiem, więcej popsują niż naprawią.

Data dodania: 07/03/2017

Dodał: Kamil



 

Uzyskałem b. wielką pomoc, byłem w trasie z Gdańska - wlałem na BP benzynę do ON. Pomoc jaką otrzymałem od ASO Mazda była dla mnie ratunkiem - spotkałem się z życzliwością i profesjonalizmem. Pozdr. Kierownika serwisu p. Macieja wraz z kolegami.ED.

Data dodania: 30/01/2017

Dodał: Edek

Nie polecam , Posiadają małą wiedzę dot.budowy samochodu, Należy zapomnieć o rabacie,chcieli mi dać dywaniki.W Rzeszowie dostałem 1800 rabatu i dodatkowe koła-dziwne że w Krakowie się nie dało.

Data dodania: 23/01/2017

Dodał: Paweł

Kupiłem szóstkę i po roku użytkowania odleciała mi plastikowa osłona podwozia. Ewidentnie źle przykręcona od samochodu. Wcześniej powodując trochę stresu hałasując na autostradzie. Mazda odmówiła naprawy w ramach gwarancji. żałuję że kupiłem Mazdę

Data dodania: 24/08/2016

Dodał: Paweł

FIRMA NIE PRZESTRZEGA KOMPLETNIE PRAW KONSUMENCKICH!!!!. Nie przyjmuje reklamacji - nawet gwarancyjnych!!!!!!.

Data dodania: 21/04/2016

Dodał: Prezes

Pracownicy bardzo niekompetentni. Nie potrafią odpowiedzieć na proste pytania. Terminy wymyślają na poczekaniu i nie planują się ich trzymać.

Data dodania: 13/04/2016

Dodał: luaksz




1 2 3 4 5 ...    Następna strona